Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Includes all analogue sound circuits from the original machine, and it sounds identical. Even better, in fact - because some of the sounds have more flexibility. The Bass Drum, for example, has a number of new additional control knobs that enable it to make a fantastic range of kicks. Take a listen to the Sound Samples on the right (mp3 format). ...
Echt, ik was zeker weten voor die DIY clone gegaan ALS HIJ MAAR EEN F*CKIN' SEQUENCER HAD !!!Origineel geplaatst door Natural_Demon
ken je deze dan?
http://www.introspectiv.org/
deze is beter, goedkoper en moderner.
nadeel, het is best een rare gast.
update zijn yahoo sinds maanden niet meer, maar verkoopt wel door op ebay.
"kan R3 nergens op de print"
Origineel geplaatst door Natural_Demon
din sync zit er ook op.
een sequencer kun je er ook inbouwen.
staat ook ergens op zo'n duitse pagina.
gewoon een brug maken over de orgineele trigger.
voordeel van dit apparaat is da jenog alles kan kopen en het nieuw is.
van een 2 de hands tr-90 weet je nooit wat er mee gebeurt is.
dus zal je die eerst naar roland moeten sturen voor een beurt.
en je kan nog probleme krijgen met de trigger chip.
http://xlargex.xl.funpic.de/ homemade tr-808 met ingebouwde (ook vreemde
) sequencer.
je kunt het zo duur maken als je zelf wil.
zelfs zo origineel mogelijk door origineel onderele te gebruiken die ook op deze pagina vermeld staan en waar je ze kan kopen.
Origineel geplaatst door Riekoes
En wie zegt dat je een 2e hands gekochte 909 naar Roland moet sturen? [/B]
omdat er geen japanse onderdelen inzitten.Origineel geplaatst door Riekoes
Volgens mij zal dit alleen de 909 sound benaderen, maar nooit zo klinken als een echte 909. Net als bij al die 303 clones. Leuke dingen, maar niet zoals de echte.
Origineel geplaatst door Riekoes
En wie zegt dat je een 2e hands gekochte 909 naar Roland moet sturen? [/B]
Origineel geplaatst door Cypher
Exact, je kunt ook even goed luisteren en kijken als je 'em op gaat halen bij de koper.
En clones zijn leuk, maar sommige mensen willen nu eenmaal de 'echte' apparaten, vaak om de sound maar ook vaak een stuk nostalgie en geschiedenis.
Vintage apparaten (en 12-inch vinyl voor mij ook) zijn gewoon kunst stukjes, net als antiek en schilderijen enzo.
Waarom zou je een replica kopen als je ook de echte kunst in huis kan halen.
ik denk zelf aan Yamaha o1v or tascam dm 24, gebruikt het eerste wat ik doe, als ik die bak heb is op sturen. [/B]
|
Bericht door een moderator:
|
|
|