Tattoo's

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kevin

Tis niet te gleuven
Jaja eindelijk hoor ik ook bij de grote jongens.....:) En heb gisteren een tattoo laten zetten nu ben ik reuze benieuwd wie hier nog meer zo'n ding heeft en hoe die eruit ziet..(Moog's ??)

Hieronder de mijne

Attachments

• gekkenhuis tatje small.jpg
    gekkenhuis tatje small.jpg
    14,1 KB · Bekeken: 163
Die On-Fire is wel vet idd......denk ook niet dat dit de enigste blijft..;)

Tattoo's zijn idd net vrouwen...verslavend,duur en je komt er nooit meer vanaf...:D

Tsja en dat duur...het zit er je hele leven en dus moet het goed gebeuren..liever wat meer kwijt en goed dan een prutser en je hele leven met een kloteplaatje op je arm (de mijne was trouwens 300 € door het kleiner inkleurwerk enzo)

Foto !!! (of het moet op een deel zijn wat ik niet wil zien :D)

Dit is geen patserthread trouwens...een tattoo zet je voor jezelf en niet voor een ander..voor mij kleed het mooi aan aangezien ik nooit bruine bovenarmen heb 8o) En het in mijn ogen de persoonlijkheid verscherpt.
Ben gewoon benieuwd..

Op mijn rug ben ik bezig (nou ja de tatoeweerduur) met een abstract zelfportret van eigen ontwerpjes. Grafisch geen hoogstandjes maar wel écht van mezelf. Oa. m`n Nick (monologic in eigen handschrift). Volgende week komt m`n geboortejaar binair als mond erbij.

Gemiddeld iedere verjaardag er één bij....zoveel rimpels zoveel tattoos ;)

Misschien dat ik dan wel ff een foto post BTW...

Hmmm...ff over nadenken... (die foto`s dan) tìs echt iets van mezelf...

Op het werk (ik=stoffige Nerd met bijbehorend bril, pennen en rekenmachine in borstzak) is het altijd wel grappig als de letters net boven m`n boordje uitkomen..."hee wat heb je daar?".."ooh dat....een rij meeëters...hoezo?" :-kots hehehe blijft leuk ;)

nou okee ik ook dan...

die op m'n arm was m'n kadootje aan mezelf ter ere van m'n 30e verjaardag. allemaal eigen ontwerp, met óf qua afbeelding óf qua moment van laten zetten (of allebei..) een symbolische waarde.
't is eigenlijk allemaal nog Work-In-Progress; m'n been moet nog naar beneden uitgewerkt worden naar m'n voet en 'n stukje dat omhoog gaat, m'n arm moet verder naar m'n onderarm, m'n rug is nog niet klaar en ga zo maar door... verslavende bezigheid.

Attachments

• oozi_alltattoos2.jpg
    oozi_alltattoos2.jpg
    20,6 KB · Bekeken: 123
en mijn aphex twin tatoo die ik onlangs heb laten zetten.

Attachments

• img_1088.jpg
    img_1088.jpg
    133,4 KB · Bekeken: 127
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back