tr 707 kapot???

microphlexx

Affected user
Hoi,

Ik heb op ebay een tr 707 geveild voor niet veel geld.Maar nu juist nadat ik betaald heb laat de verkoper me weten dat deze defect is.Het is te zeggen hij zegt dat hij geen patterns meer kan wissen en herschrijven.Hij zal dat nu eerst eens nakijken en anders zal hij me zeker het geld terugstorten dat is zeker het probleem niet.Wat het probleem wel is dat ik veel liever de tr zou hebben dan het geld terug natuurlijk.Ik weet dat van de tr 505 het zo is dat de patterns in banken A,B enC niet geedit of geerased kunnen worden omdat deze standaard patterns zijn maar enkel deze op banken D,E enF wel.Ik heb hem dat dus laten weten dat dat messchien het geval zou kunnen zijn met de tr 707maar hij zegt dat het ook het probleem is op banken D,E enF.Ik weet dus niet wat het anders zou kunnen zijn en ik denk dat hij dat ook niet weet.
Meschien is er iemand hier op het forum die me meer zou kunnen vertellen daaromtrend of die daar meer over weet.In ieder geval al bedank voor eventueele reacties.

Groeten Nico

Je kan alles wissen of overschrijven. Volgens mij kan je em geloof ik ook naar fabrieksinstellingen resetten. Dat laatste lijkt me goed een idee in jou geval.

en misschien de eventueel aanwezige batterijen verwijderen na de factoryreset?

en idd er zijn maar 4 banks(A t/mD) de 626 heeft volgens mij A t/m F

RE

RE

Hallo

Ik heb hem de info doorgespeeld van jullie en hij zegt dat er geen problemen meer zijn.
Kan wel zijn dat die bakken even doorflippen natuurlijk.
In iedr geval bedankt voor de info allemaal van mij mag deze treath gesloten worden.

cheers :biertje:

re

re

Origineel geplaatst door oozi
...is 't wel een 707? want een 707 heeft geen bank E en F...

Ja dat kan zijn maar ik gaf die persoon gewoon het voorbeeld van de tr 505 door.;)

Back