[acid, nou ja acid] SPDK Firstwave

Lekker stampertje hoor :).

Kan misschien wat meer variatie gebruiken en ik vind de TB sound nergens echt lekker schreeuwen, maar dat hoeft ook niet in elk nummer. De sound wordt iets gelikter als je de track nog even door een enhancer haalt (net ff geprobeert) maar dat kan evenzogoed niet de bedoeling zijn, altijd moeilijk om een nummer als dit te beoordelen als je niet weet hoe het in iemand zijn set moet passen (je site lezende vermoed ik dat je zelf ook optreed met je eigen werk?). Vind het nummer zoals het nu is een goede opbouw naar een echt hard knalnummer (distortionpedaaltje op een TB of goeie kloon is niet vervelend :{ ).

Alles bij elkaar zeker professioneel genoeg om mee uit draaien te gaan :dj: :okdan:

acid.jpg

:D

Hmmja, 't loopt allemaal wel aardig enzo, maar ik vind de track een beetje saai
Ik mis een beetje detail in de programmering en er mag ook wel wat meer gebeuren wat mij betreft...
misschien ook nog de geluiden wat breder en levendiger maken...

Maar de drive zit er in ieder geval goed in! :)

Origineel geplaatst door samplenoob
De sound wordt iets gelikter als je de track nog even door een enhancer haalt (net ff geprobeert) maar dat kan evenzogoed niet de bedoeling zijn.

Ik ben altijd een beetje bang van Enhancers, ik heb er niet zo veel verstand van en ik ben dan bang dat de hooge tonen een drama worden. Dat ligt helemaal aan mij en niet aan de enhancer. (trouwens volgens mij bedoel ik nu een exciter??)

Ik zal es kijken wat zo'n enhancer doet, heb jij wat standaard instellingen die ik in de gaten moet houden?

Thanx

Hoi,

dit had zo op een cd kunnen staan in 1992 :)
serious beats 5 of zo :)

Origineel geplaatst door cloudman
dit had zo op een cd kunnen staan in 1992 :)
serious beats 5 of zo :)

Ben ik dan 13 jaar te laat, of zijn er nog steeds labels die zulke plaatjes uitbrengen?

Weet iemand een naam van labels die dit soort spul eventueel uitbrengen?

Kijk ff onder welk label de acid junkies opereren. Nog steeds razend populair en geven door het land (en internationaal) veel optredens. check http://www.acidjunkies.com/index2.html het label is te vinden onder discography.
Een andere bekende (duitse) acid groep is Hardfloor, beetje googelen moet je verder helpen mbt. hun label.

succes.

Je kansen zijn verkeken, ik heb de mp3 verwijdert!

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door spdk
Je kansen zijn verkeken, ik heb de mp3 verwijdert!

Kut zooi:duivels:

Ik dacht : he een acid track, gaaf

Oh ja, dit is trouwens een nieuwe versie, alle commentaar is welkom!

Thanks.

Klinkt erg lekker ik ben blij dat je hem nog even online hebt gezet.
Dat tweede stuk is ook lekker gedaan het verraste me heerlijk.

Ik luister het nu veer de tweede keer en ik vind die bassdrum erg goed klinken.

Thanx, ik ben er zelf ook best tevreden over. Misschien dat ik em een keer op stuur, maar ik denk dat ze dit bij djax of zo niet echt "kunnen plaatsen" zeggen ze dan.

Ik vindt die openhihat erg suf geprogrammeerd. Dat verpest voor mij een boel.
Kan je die niet vervangen door een andere sample en een beetje creatiever programmeren.
Is dit Rebirth of een hardware clone?

Origineel geplaatst door spdk
Thanx, ik ben er zelf ook best tevreden over. Misschien dat ik em een keer op stuur, maar ik denk dat ze dit bij djax of zo niet echt "kunnen plaatsen" zeggen ze dan.

Ow geeft Djax tegenwoordig wel antwoord dan als je een demo opstuurd?
Mischien is het wat voor highlandbeats.

Origineel geplaatst door sander
Ik vindt die openhihat erg suf geprogrammeerd. Dat verpest voor mij een boel.
Kan je die niet vervangen door een andere sample en een beetje creatiever programmeren.
Is dit Rebirth of een hardware clone?

Over die die hihat valt te twisten, maar inderdaad,'t mag wel wat moeilijker allemaal.

Wat die 303 betreft: Dit is nou een echte!

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door D Sinister
Ow geeft Djax tegenwoordig wel antwoord dan als je een demo opstuurd?
Mischien is het wat voor highlandbeats.

Nee dit is een antwoord dat ik altijd krijg als ik een keer wat op stuur naar welk label dan ook; ze vinden het op zich wel goed, maar ze hebben er geen label voor, of ze kunnen de style niet plaatsen.

Ze kunnen bij zo'n label toch ook gewoon zeggen dat het ruk is :)

Klinkt wel lekker hoor....vooral die pwahhw wie er tussen door...die past lekker bij de tb!

Acid blijft vet! (Vooral de 303;)

Back