Zang ripper (?)

remeron

Ingeburgerd
Ik ben op zoek naar een progje/plugin die zangt ript van een nummer zodat ik er andere muziek onder kan zetten en evt. het zangtempo veranderen. Weet iemand waar ik dit kan downloaden?

Re: Zang ripper (?)

Origineel geplaatst door remeron
Ik ben op zoek naar een progje/plugin die zangt ript van een nummer zodat ik er andere muziek onder kan zetten en evt. het zangtempo veranderen. Weet iemand waar ik dit kan downloaden?

Jaja, muziek onderzetten.. Jij bent zeker een verkapte japanese karaoke spion 8)

Zucht...

Gaat niet goed komen, is praktisch niet mogelijk.
Een mix achteraf ontleden is haast niet te doen.

Ik zou zeggen zoek op internet naar acapella's oid.

najaa... als de zang precies in het midden van de mix zit zou je het kunnen ontleden tot op zekere hoogte. Ik weet dat er een hardware kastje is zwart met blauwe knopjes en dat heet iets van vocal zapper ofzo.. deze doet dat geloof ik voor zover de mix het toe laat.

jij zou dus een apparaat moeten hebben die exact de overige spectrums weg filtert.

Ik kan me voorstellen dat je wel gigantisch veel frequenties van de zang verneukt, plus je houdt een zanglijn over waar relatief nog veel te veel muziek onder zit..

oplossing.. accapella inderdaad

vocalsch.gif

Ene schema voor de DIYers

en het alesis bakkie waar ik het over had

vocalZapper34.jpg

http://www.alesis.com/products/VocalZapper/about.html

Maar de Vocal Zapper doet precies het omgekeerde - die haalt alleen de zang weg. Dan moet je dit nog afhalen van het origineel.

Nee, gewoon naar acapella's zoeken. Met de opkomst van de mash-ups en filesharing zijn die niet zo moeilijk om te vinden. We gaan je niet vertellen hoe, want dat mag niet ;).

Origineel geplaatst door Yoozer
Maar de Vocal Zapper doet precies het omgekeerde

Origineel geplaatst door Mikula

jij zou dus een apparaat moeten hebben die exact de overige spectrums weg filtert.
oplossing.. accapella inderdaad

:D.

Beetje brakke formulering, maar inderdaad dat bedoel ik.. en ja accapella it is :)

bedankt voor jullie reacties, ik wou gewoon ff een remixje maken ofzo 8> vandaar mijn vraag

en B.S.E....vragen kan dom overkomen maar helemaal niet vragen is pas dom :mexico:

Re: Zang ripper (?)

Origineel geplaatst door remeron

http://www.kvraudio.com/get/1651.html

Kan vocals weghalen, of juist andersom; vocals laten waar ze zijn, en de muziek weghalen.
YMMV

Ik weet niet of je er al uit bent en het nog steedswilt doen maatr mar recylce kun je beat uit nummers halen (filmpje van geien op de site van propperhead) dus misschien kan dat ook met zang. Succes.

okay dacht het door het filmpje op de site van proppelerhead

Back