Nieuw iets!!

Dnomyar

BAMKNAL
Ben een tijdje bezig met deze track maar ik zit een beetje vast ..

Iemand tips, suggesties etc?

Gemaakt met reason 3.0 / Cooledit
Bij voobaat dank..

Link : hier

wel grappig als zeg ik het zelf. je kan er misschien nog een leuk pakkend basslijntje onderduwen om hem wat completer te maken. vele soorten muziek kan je in 2 of meer delen zien. een intro/voorstukje met als bedoeling om het publiek nieuwsgierig te maken en om naar je break toe te werken. De break met aan het einde een climax. dan als het ware je refrein en als laatste een degelijke afbouw met vooruitzicht op het aansluiten/mixen van een track uit dezelfde genre..
bij jou zie ik alleen nog het eerste deel. d.w.z. ik hoor een intro, wachtend op het volgende gedeelte. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. ga iig zo door met het knutselen in reason. je kan er veel van leren.
:kroon:

Dit is een soort intro. Vind het goed klinken trouwens, qua afmixen.
Misschien een paar strings (synthetisch) tegen het einde toevoegen en dan daarmee de overloop maken naar de break. Hierin soort kalme voor de storm idee met strings en dan weer alles terug "PUMPEN" met percussie, hoog basslijntje met nieuwe variatie of zo, nieuw percussie geluid en als laatst weer strings of zo :-)

Soms komt het idee pas na een paar daagjes. Even met iets anders beginnen kan ook helpen (en misschien vind je daar wel het idee).

Groeten,

Frederik.

Back