De laatste paar weken is het weer weer een stuk beter
,
wat tot gevolg heeft dan jan-en-alleman naar buiten trekt met drank, badhandoeken, zonnebrandcreme en....... hardcore! :confused:
Ik snap dat dus niet he... ik heb het al een paar keer gezien, zitten er een stel gasten in de zon,
biertje erbij en een dikke ghettoblaster met keiharde hardcore/gabber shitzooi.
Dat heeft toch helemaal geen sfeer? Dat je nou midden in de nacht in één of andere danstent met een pil in je donder helemaal los gaat op die herrie kan ik me nog iets bij voorstellen, maar gewoon lekker 's middags in de zon zitten met je vrienden en dan keiharde hardcore draaien snap ik echt niks van. Wat is daar nou leuk aan?
Misschien word ik oud..........
,wat tot gevolg heeft dan jan-en-alleman naar buiten trekt met drank, badhandoeken, zonnebrandcreme en....... hardcore! :confused:
Ik snap dat dus niet he... ik heb het al een paar keer gezien, zitten er een stel gasten in de zon,
biertje erbij en een dikke ghettoblaster met keiharde hardcore/gabber shitzooi.
Dat heeft toch helemaal geen sfeer? Dat je nou midden in de nacht in één of andere danstent met een pil in je donder helemaal los gaat op die herrie kan ik me nog iets bij voorstellen, maar gewoon lekker 's middags in de zon zitten met je vrienden en dan keiharde hardcore draaien snap ik echt niks van. Wat is daar nou leuk aan?
Misschien word ik oud..........