Hardcore gezellig?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

trigg

Brass Intelligence
De laatste paar weken is het weer weer een stuk beter 8),
wat tot gevolg heeft dan jan-en-alleman naar buiten trekt met drank, badhandoeken, zonnebrandcreme en....... hardcore! :confused:

Ik snap dat dus niet he... ik heb het al een paar keer gezien, zitten er een stel gasten in de zon,
biertje erbij en een dikke ghettoblaster met keiharde hardcore/gabber shitzooi.
Dat heeft toch helemaal geen sfeer? Dat je nou midden in de nacht in één of andere danstent met een pil in je donder helemaal los gaat op die herrie kan ik me nog iets bij voorstellen, maar gewoon lekker 's middags in de zon zitten met je vrienden en dan keiharde hardcore draaien snap ik echt niks van. Wat is daar nou leuk aan?

Misschien word ik oud..........

Ik heb afgelopen week inderdaad ook zo'n hardcore gezelligheidsgroep meegemaakt op het strand. Deze (jonge)lui gingen van deze muziek heel stoer om zich heen kijken! "Wat! WAT!". Hardvochtig vloeken en lauwe flesjes Heineken. Gezellig.

Maar aan de andere kant: ieder zijn smaak (hoewel....). Er klikt voor mijn gevoel iets niet tussen zomerse taferelen en het hevige gebeuk.

Ik luister liever Isolee Beau Mot Plage in de zon. :halleluja

Re: Hardcore gezellig?

Origineel geplaatst door trigg
Ik snap dat dus niet he... ik heb het al een paar keer gezien, zitten er een stel gasten in de zon,
biertje erbij en een dikke ghettoblaster met keiharde hardcore/gabber shitzooi.

Tja, ik snap een beetje wat je bedoelt. Ben niet zo'n hardcore liefhebber, maar àls je het dan hoort - dan maar in een zaal met een goeie installatie, bijbehorende sfeer en een beetje springen.
Op een ghettoblaster klinkt het toch gewoon niet? Beetje plop plop plop geluidjes... ik zou er ook niet echt ontspannen van worden, en als luistermuziek ontgaat de functie me een beetje. Of is het misschien bedoeld als imago-projectie, een soort van 'virtueel territorium'? (net als in de div. golfjes, corsaatjes, etc.?)

Misschien wil niet iedereen ontspannen worden als die met vrienden zit...

Zoveel mensen, zoveel smaken, zoveel soorten muziek, zoveel meningen...

Re: Re: Hardcore gezellig?

Origineel geplaatst door Hanz
corsaatjes
:frons:

Origineel geplaatst door Hanz
Tja, ik snap een beetje wat je bedoelt. Ben niet zo'n hardcore liefhebber, maar àls je het dan hoort - dan maar in een zaal met een goeie installatie, bijbehorende sfeer en een beetje springen.
Op een ghettoblaster klinkt het toch gewoon niet? Beetje plop plop plop geluidjes... ik zou er ook niet echt ontspannen van worden, en als luistermuziek ontgaat de functie me een beetje. Of is het misschien bedoeld als imago-projectie, een soort van 'virtueel territorium'? (net als in de div. golfjes, corsaatjes, etc.?)

Ja, zoiets zal het wel zijn ja....... een soort van "afschrikbeleid" ofzo

Re: Re: Re: Hardcore gezellig?

Re: Re: Re: Hardcore gezellig?

Origineel geplaatst door mc_kwok
:frons:

HAP! HAP! :D

maar gewoon lekker 's middags in de zon zitten met je vrienden en dan keiharde hardcore draaien
Ik mag hopen voor de meeste SF leden dat ze in het tijdperk van hun jeugdige puberale leven ook iets hebben gedaan om zich af te zetten tegen de maatschappij. Al is het maar een keer vuurwerk af te steken voordat het eigenlijk mag of sterke drank drinken voor je 18e.

ja zeer spijtig dit soort situaties van jongens op een strandje.
ikzelf ga zeer graag naar hardcore feesten voor de muziek geeft me gewoon een kick. Maar ik draai de muziek niet om stoer over te komen. zelf erger ik me ook aan dat gedrag.

Hierdoor en mede door de media krijgen ' gabbers' een slechte naam. Zonde!

Hardcore is muziek voor platschedels en rebelerende tieners uit lagere millieus die nog nooit een neger hebben gezien (ergens te oosten van utrecht)

Zo lijkt het tenministe :D

Maar die bassdrums zijn wel gaaf...

Wees blij dat ze lekker naar buiten gaan naar het strand en niet op een of ander viaduct stoeptegels naar beneden gaan smijten.

Origineel geplaatst door smackos
Hardcore is muziek voor platschedels en rebelerende tieners uit lagere millieus die nog nooit een neger hebben gezien (ergens te oosten van utrecht)

Zo lijkt het tenministe :D

Maar die bassdrums zijn wel gaaf...

:dubbel:

hahaha

volgens mij heeft hanz hier helemaal gelijk!
terrortorium

Origineel geplaatst door fuse
Wees blij dat ze lekker naar buiten gaan naar het strand en niet op een of ander viaduct stoeptegels naar beneden gaan smijten.

Mijn fout dat ik de muziekstijl koppelde aan het sociale gedrag, dat is misschien niet direct het issue hier. Maar ik hier toch nog dit van zeggen... Nee, daar ben ik NIET blij mee. Hoezo gelijk concessies doen "laat ik dit maar accepteren want dan doen ze dat niet. Het is wel zeer storend maar het kost me mijn leven tenminste niet...".

Maar goed, zoals ik al zei, dat lijkt me een andere discussie.

Re: Hardcore gezellig?

Origineel geplaatst door trigg

Misschien word ik oud..........

Inderdaad....je wordt oud...of moet ik u zeggen ? ;)

Origineel geplaatst door mc_kwok
Ik heb afgelopen week inderdaad ook zo'n hardcore gezelligheidsgroep meegemaakt op het strand. Deze (jonge)lui gingen van deze muziek heel stoer om zich heen kijken! "Wat! WAT!". Hardvochtig vloeken en lauwe flesjes Heineken. Gezellig.

Tja...je hebt altijd rotte appels er tussen zitten...

He joh!......................Niet zo netjes hoor ,hier zit alleen maar SynthSchorum!!

Attachments

• biggrininvasion.gif
    biggrininvasion.gif
    2,2 KB · Bekeken: 114
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back