De belastingteruggaaf of vakantiegeld uitbetaald?

Yawgmoth

Moderator
Staff member
Volgens mij is het weer zover, als ik zie hoeveel te koop aangeboden threads ik deze week mocht sluiten op de marktplaats, is de belastingteruggaaf weer binnen of het vakantiegeld uitbetaald!

Kopen jullie er nu allemaal gear voor, of gaat het op aan een vakantie?

Ja, volgens mij zit er weer schot in de economie. :D

Aanvullende vraag: hebben jullie in gedachten ook het geld al uitgegeven van "al dat spaarloon" dat gisteren vrij is gekomen? :eureka:

Re: De belastingteruggaaf of vakantiegeld uitbetaald?

is de belastingteruggaaf weer binnen of het vakantiegeld uitbetaald

Beide :D

gaat het op aan een vakantie?

Vakantiegeld wel inderdaad.
Gear had ik nog een ander potje voor (eigen huis is gear waard 8o) )

Je moet toch je uiterste best doen om je steentje bij te dragen bij de economie?
Het is je burgerplicht zelfs! Elke rooie cent telt!

spaarvarken_150x150.jpg

Kijk eens, ventjes, zo kan het ook. :engel:

OK!.OK!................

Ff serieus,Ik had afgelopen maand mijn vakantiegeld ontvangen ,maar moest nog wat wegbrengen aan betalingen .
En wat opzij zetten voor de kids vakantie.
Dus ,ik heb niet veel op dit moment om te vebrassen aan vakantiegeld.
En aangezien ik tussen nu en 2 weken geopereerd ga worden i.v.m een Liesbreuk,zal ik denkelijk niet degene zijn die het vakantiegeld verbras............
Zal weinig aktiviteiten in iedergeval doen deze zomer ,en daar baal ik van .
10 julie hoop ik dat ik de SF dag erbij kan zijn want de 6e krijg ik te horen wanneer ik onder het mes ga namelijk...
Ik doe 10 kleuren bagger in me broek ,geloof me!!
Zo....Ik plaats ff geen icoontjes meer of korte berichten ,anders krijg ik die HanZDale jongen in me nek !!
Ha!.....Ha!....

Mijn volledige vakantiegeld is in 12 dagen stuk geslagen in Kreta. :erm:
Onvergetelijk.. dat wel. }:| 8~ :biertje: *D

als kleine ondernemer zit je eerder vol angst&beven op de (voorlopige) aanslagen van de belastingdienst te wachten! :confused:

Mijn beetje vakantiegeld is naar de vakantie gegaan.

Belastingteruggave? De laatste paar keer niet (geloof ik).

M'n gearlust is op dit moment op een nulpunt. Eerst maar es m'n huidig spul gaan gebruiken ;)

Ik krijg bij mijn bijbaantje standaard het vakantiegeld op mijn uurloon verrekend. Op zich wel relax want zo heb ik elke maand in elk geval al wat extra euro's voor de spaarpot.:)

Origineel geplaatst door olafmol
als kleine ondernemer zit je eerder vol angst&beven op de (voorlopige) aanslagen van de belastingdienst te wachten! :confused:

Breek me de bek niet open! :bekdicht:

Vakantiegeld? wat is dat?
Ik krijg rond deze tijd altijd een acceptgiro met 4 nullen er op. :stupid

En wat dacht je van de vacantiebonnen in de bouw ? Heel even voel je je verschrikkelijk rijk, daarna realiseer je je dat er in de bouwvak, de kerstvacantie de snipperdagen en lange weekeinden niets uitbetaald wordt.
Zo wordt je weer dood gemaakt met een blije mus :geslaagd:

Ik heb een hoop vakantiegeld uitbetaald aan mijn personeel. Daarnaast is het kwartaal weer om en valt er deze week weer een mooie blauwe envelop voor de omzetbelasting binnen. Ik zal in de vakantie eens gaan zitten tellen of er nog iets voor mezelf overblijft.

Het is allemaal julie schuld dat de economie op z'n gat ligt! Stelletje zuurpruimen! :duivels:

Origineel geplaatst door Sly Dog
Ik krijg bij mijn bijbaantje standaard het vakantiegeld op mijn uurloon verrekend. Op zich wel relax want zo heb ik elke maand in elk geval al wat extra euro's voor de spaarpot.:)

Dit mag volgens mij niet ivm "(on)doorzichtigheid" van je loon/uurtarief. De baas mag het wel in termijnen, bv maandelijks uitbetalen.

kanttekening, ik kan het mis hebben...!!!;)

Back