Het is allemaal julie schuld dat de economie op z'n gat ligt! Stelletje zuurpruimen!
Ik vind het een fijn gevoel dat we altijd nog Polen (of andere oostblokkers)kunnen inhuren voor werk.
Die werken harder en houden verhoudingsgewijs meer salaris over per maand.
En dragen een aardig steentje bij om onze economie om zeep te helpen ,samen met die BalkenBrei!
En vind het ook zo fijn dat we de afgelopen 40 jaar hebben opgebouwd aan premie's en Sociale lasten dat at binnenkort
uiteidelijk word weggevaaagd......verenigd europa heeft ons veel opgeleverd!....Euro bv....
Maar wel er inhoudingen voor blijven doen....
Een brilljante uitvinding van Dhr Duisenberg en consorten om ons erg zorgvuldig opgebouwde eco-systeem voorgoed de nek om te doen.
En dan zwijg ik nog over het kapitaal dat zachtjes uit nederland wegvlucht...
Wat dat betreft leven we in een ,,vakantieland'' ,omdat de euro aanvoelt alsof je in het buitenland op vakantie bent...
Je komt prima met je geld uit en houd gewoon een stukje maand over om te lopen houje bijten!
Dit hoor ik zovaak om me heen ,bv....bejaardetehuizen....zorgsector......gezinnen....enz...enz.....
triest hoor!....en of ik blij ben met vakantie geld?
Als je niets hoeft weg te dragen om de eerste halfjaarlijkse xtra rekeningen mee te dichten..zoals vuilnis geld.../uitwaterende sluizengeld.../PEN(NUON....................enz...enz..............Ben ik echt blij!!