Oorsuizen, een mogelijke oplossing? (Piep in oor)

Een huisarts die je een internet test laat doen, haha wat stom!!!
Je kan bij elke oor opticien in de stad een goede professionele test uitvoeren
in een redelijk stille kamer met een goed afgesloten koptelefoon.
Dat is helemaal gratis!

Ik zou 140dB op je linkeroor zetten zodat je daar ook een piep krijgt.
Dan heb je stereo en klinkt het dus vetter.

als het dan maar niet precies hetzelfde is en even hard, want dan is het eigenlijk gewoon mono.. 8~

als het dan maar niet precies hetzelfde is en even hard, want dan is het eigenlijk gewoon mono.. 8~

Oe ik heb ineens een goed idee:

Als het precies dezelfde en even hard is..mono dus.
MAAR je draait de phase 180 graden, dan heb je kant dat ze elkaar uitdoven en dan ben je van je klacht af.

Is dat wat?
Ofnie soms?

K.N.O. ARTS aka de keel neus oren dokter

Kenne ge ni leze? :D anders meteen ff naar de oog arts, als je die wel weet te vinden :P

Volgens mij moet je zelf eens goed lezen, hij had het over het buitenland, daar ging mijn vraag over. Maar bedankt voor de waardevolle bijdrage, Geweldig, daar hebben mensen wat aan.

Maak er maar grapjes om...

Ik weet wat echt goed helpt... ZORGEN DAT HET NIET ZO VER KOMT!!!!!!!!!!!!

Maak er maar grapjes om...

Ik weet wat echt goed helpt... ZORGEN DAT HET NIET ZO VER KOMT!!!!!!!!!!!!

Ja dat helpt wel inderdaad.
Da's een van de beste adviezen die je kan krijgen ... achteraf.:)

Ik ben ooit doof wakker geworden aan men linkeroor met enkel een lichte pieptoon in. Toen als een halve gare op google aan het zoeken geweest en er met een haardroger in aan het blazen geweest. Hielp ook niks. Toen heb ik een hele dag rond gelopen met zo een groene gehoorbeschermer en tegen de avond aan was men gehoor redelijk terug (met piep). Achteraf was ik me bewust dat ik echt te veel slaap verloren was, dit kan dus ook op je gehoor spelen.

Dus zeker genoeg slapen...

Ik slaap zo'n 10 uur per dag... soms 12. Oortjes hebben dus genoeg tijd om te herstellen van het beetje herrie dat ze te verduren krijgen. Beterzzzz....

Dan moe je die komkommer uut je oor trekken.

Ik heb soms ook last van een piep vooral na een dag veel herrie aan mn kop. Het is heel zacht en maak me er nog niet al te druk om.

Wel heb ik een ander verschijnsel. Na veel herrie heb ik vaak het gevoel dat mn oren verstopt zitten. ook als ik oordoppen heb gebruikt. Iemand hier ook last van en enig idee hoe dat kan. Het voelt als of je hebt gevlogen maar dan in lichte mate.

Onrust... nu ook voor oorsmeer verwijderen...?!??!!?

Vergelijkbare discussies

Back