Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ja daarmee bedoel ik dat ik liever geen vitamine pillen slik ik wil mijn probleem aanvaarden zonder teveel camouflage snappy?![]()

Als het bij jou blijvend is, zou ik toch eens naar de dokter gaan, want binnen een bepaalde tijd, na de eigenlijke beschadiging, kunnen ze er nog iets aan doen. (nadien blijft het jammer genoeg zo goed als permanent).
Maar ja, dan moet je wel de juiste persoon zien te vinden. Wie niet waagt, die niet wint.Ik heb meer een soort ruis achtig geluid (alsof je een schelp tegen je oor houdt) gemengd met iets wat klinkt als kleine klokken/belletjes. In mijn rechteroor ook. Ik weet niet hoe lang ik het al heb (het zal neerkomen op 3 maanden), het is wel wat vervelend en ik schrok best toen ik het opmerkte, maar ik kan nog wel slapen. Het lijkt de ene keer zachter dan de andere, als ik moe ben lijkt het harder bijvoorbeeld. Over het algemeen is het een vrij zacht geluid, maar ik moet me er niet aan gaan ergeren wil ik slapen, zoals met een tikkende klok, ook al is die heel zacht, als ik 'm doorkrijg en ik wil gaan slapen, erger ik me kapot.