Royksopp

Ensemble

Ouwe rot
Triumphant!!!!!!!!!

Mijn god wat is dit vet!!!!!!!!!!!!!

Eerste track pas van hun nieuwe album en ik ben helemaal geroerd.

Check dit!!
Alsof jullie dit al niet vanuit jullie zelf zouden hebben gedaan

8o)

Oh shit weer in het verkeerde forum.

Sorry mods.
Verplaatsen?

Bericht door een moderator:
verblaadzd

Triumphant is inderdaad erg oké, maar heb je de rest al gehoord? Bijvoorbeeld 49 Procent, wat een vreselijke zang zeg. Skippen dat ding!

Ik vind dat ze de sfeer van hun eerste album niet hebben weten vast te houden. Veel meer recht-toe-recht-aan plaatjes deze keer. Waarshcijnlijk verwachtte ik teveel... of moet ik er nog ingroeien...

Origineel geplaatst door De Toverkoning
Triumphant is inderdaad erg oké, maar heb je de rest al gehoord? Bijvoorbeeld 49 Procent, wat een vreselijke zang zeg. Skippen dat ding!

Ik vind dat ze de sfeer van hun eerste album niet hebben weten vast te houden. Veel meer recht-toe-recht-aan plaatjes deze keer. Waarshcijnlijk verwachtte ik teveel... of moet ik er nog ingroeien...

dat recht toe recht aan heb ik ook bij het laatste chemical brothers album ..

maar we gaan het eens checken !

nooo.gif
Ik heb ze een paar jaar geleden gezien op pinkpop, en dat was niet echt de meest spetterende optrede wat ik ooit heb gezien. kan ook komen door dat SAybia er na kwam dat ze niet die professionaliteit/attitude hebben . Dit is natuurlijk wel mijn smaak, maar dat is er t0och al één.
volgens mij gebruiken ze dat melodietje bij een kinderprog. bij zeppeling ofzo.
het zou mij niks verbazen als het platenbaaszoontjes zijn (niks mis mee maar moet ze het wel leuk doen)sorrie voor de cynisme :D

Ik heb ze een paar jaar geleden gezien op pinkpop, en dat was niet echt de meest spetterende optrede wat ik ooit heb gezien. kan ook komen door dat SAybia er na kwam dat ze niet die professionaliteit/attitude hebben . Dit is natuurlijk wel mijn smaak, maar dat is er t0och al één.
volgens mij gebruiken ze dat melodietje bij een kinderprog. bij zeppeling ofzo.
het zou mij niks verbazen als het platenbaaszoontjes zijn (niks mis mee maar moet ze het wel leuk doen)sorrie voor de cynisme

Hey Dre,

Yo man, jij bent echt zo'n ongeloofelijke "platenbaaszoon"!!!

Origineel geplaatst door Ensemble
Hey Dre,

Yo man, jij bent echt zo'n ongeloofelijke "platenbaaszoon"!!!
ben ik op iemands teentjes gaan staan

vroeg was ik weg van Eple:)

02.jpg

maar dat doet er nu idd geen fluit toe;)

heb van het weekend het nieuwe album geluisterd in de cd-shop, maar ik was niet echt
overtuigd......

in mijn ogen te poppy/cheesy en niet pakkend genoeg

Ik moet helaas ook toegeven dat het voor mij na de eerste track alleen maar minder werd tot soms tenenkrommend slecht voor wat betreft de zang.

Jammer is dat toch. Waarom ineens willen zingen als je het gewoon niet echt kan.

Maar goed de laatste twee minuten van "triumphant"maken voor mij wel alles goed.

Ik weet nu al dat ze met o.a. dat nummer op Lowlands helemaal los gaan! En ik ga mee
8~

Ik heb hem ook even gecheckt, maar hij stelt teleur. Die gasten kunnen zeker produceren en er staan wel een paar aardige nummers op, maar het niveau van Melody AM halen ze zelden. Raar toch, of misschien was de druk te groot?

Origineel geplaatst door bombario
Ik heb hem ook even gecheckt, maar hij stelt teleur. Die gasten kunnen zeker produceren en er staan wel een paar aardige nummers op, maar het niveau van Melody AM halen ze zelden. Raar toch, of misschien was de druk te groot?

Waarschijnlijk tijd te kort.

Dit gebeurt zo vaak. Eerste album doen ze jaren over, krijgen vervolgens een platendeal en dan moet er van de platenmaatschappij het jaar daarop meteen een tweede release komen. Tja...

Waarom moet er altijd vergeleken worden met een vorige release, dit staat toch op zichzelf?
Mischien zijn het niet hun, maar de luisteraar die de lat te hoog legt.

Tijd te kort lijkt me heel sterk in dit geval beste Toverkoning. Die vorige plaat is namelijk al jaren geleden uitgekomen ! :okdan:

Nee, het echte wachten is op de nieuwe plaat van Guns and Roses. Tegen de tijd dat die uitkomt zijn er al helemaal geen muziekdragers meer te koop denk ik... De heer A. Rose zit meen ik nu al ruim zeven jaar in (zijn eentje...? in) studio's aan de opvolger te snuiven ! Pijnlijk....... :bekdicht:

Da's waar, hun vorige album is er alweer heel wat jaartjes. Jeetje, wat vliegt de tijd... Geen excuus dus voor deze heren.

En Trash: ik weet niet of je het nieuwe album al beluisterd hebt, maar het rammelt gewoon, ongeacht hun vorige release. De Royksopp-sfeer is verdwenen.

Wat ik me eigenlijk afvroeg.
Diegene die de cd tegen vinden vallen, vinden diegene track 1 ook niet goed?
Triumphant? Just curious.

Back