Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door De Toverkoning
Triumphant is inderdaad erg oké, maar heb je de rest al gehoord? Bijvoorbeeld 49 Procent, wat een vreselijke zang zeg. Skippen dat ding!
Ik vind dat ze de sfeer van hun eerste album niet hebben weten vast te houden. Veel meer recht-toe-recht-aan plaatjes deze keer. Waarshcijnlijk verwachtte ik teveel... of moet ik er nog ingroeien...

Ik heb ze een paar jaar geleden gezien op pinkpop, en dat was niet echt de meest spetterende optrede wat ik ooit heb gezien. kan ook komen door dat SAybia er na kwam dat ze niet die professionaliteit/attitude hebben . Dit is natuurlijk wel mijn smaak, maar dat is er t0och al één.
volgens mij gebruiken ze dat melodietje bij een kinderprog. bij zeppeling ofzo.
het zou mij niks verbazen als het platenbaaszoontjes zijn (niks mis mee maar moet ze het wel leuk doen)sorrie voor de cynisme
Bijvoorbeeld 49 Procent, wat een vreselijke zang zeg. Skippen dat ding!
ben ik op iemands teentjes gaan staanOrigineel geplaatst door Ensemble
Hey Dre,
Yo man, jij bent echt zo'n ongeloofelijke "platenbaaszoon"!!!

Origineel geplaatst door bombario
Ik heb hem ook even gecheckt, maar hij stelt teleur. Die gasten kunnen zeker produceren en er staan wel een paar aardige nummers op, maar het niveau van Melody AM halen ze zelden. Raar toch, of misschien was de druk te groot?