ontspan!!!

fjoesz

Gepokt en gemazeld
hier een trekkie..
ik ga nog wat fillins maken voor de beat en misschien nog een moogje drbij her en der

ontspann!!!

Lekker, lekkerr.. 8D Nog even goed oefenen op de melodietjes en , dan kan het wat worden, niet dan ja toch?:biertje:
*D edit: oh wacht dat hoortzo !..:D

Hey Fuse,

Goed werk! Is een mooi geheel en instrumentatie is goed. Enigste wat ik een beetje mis is "lucht".
De vele geluiden lijken iets te veel op elkaar "geplakt", soort van "Reasonachtig" geluid.
Misschien zou een beetje reverb op de ene track en een beetje distortion op een ander het geheel net die extra edge kunnen geven.
Heb je alleen reverb over het geheel gegooit?

Hoe dan ook, vind het zeker goed klinken, met name de opbouw/indeling.

Groeten,

Frederik.

tnx! :biertje:

de mix is idd nog niet helemaal klaar.
om t nou gelijk reason achtig te noemen..
alleen beat en pad zijn digitaal.. synths verders analoog..
ik heb nog geen enhancers en dat soort dingen toegevoegd en alleen 1 simpel compje en een beetje eq op de mixert. galm op pad komt uit de jv2080 en andere galmpjes uit de lexicon mpx100
de beat heb ik overigens lichtjes laten braken in de headroom van de mixert

dr wordt aan gewerkt!

140 keer bekijken en niks zeggen verder?

:(

:( :stupid :)

Hey Fuse,

Ik vind dat sommige geluiden wat (sorry voor de woordkeuze) cheapo klinken. En daarom niet goed passen bij de andere.

Ik weet dat ze dat zeker niet zijn, maar toch heb ik bij deze song meer zin om warmere sounds te horen. Want het concept vind ik wel goed.

En die beat mag van mij wel wat meer naar voren komen.

:biertje:

Hoi Fuse,

Klinkt niet verkeerd, maar ik krijg niet het gevoel dat je track 'mij ergens mee naar toe neemt'.
Volgens mij omdat je te veel goede ideeen in 1 track gestopt hebt.

Less is more...

Als je de helft eruit zou slopen en bijvoorbeeld een paar elementen (baslijnen) zou behouden en 'tweaken', wordt het naar mijn idee interessanter. 'Keep it simple' zou ik willen zeggen. Maar natuurlijk is dat een kwestie van smaak.

Anyway, thnx for sharing!

ps: ik ben zelf nog maar net begonnen, dus ik vind het een beetje lastig (ongepast) om kritiek te geven op anderen.
Doe het toch maar, want kritiek geven en luisteren naar het werk van anderen maakt je natuurlijk bewuster van hoe je dingen zelf wilt (gaan) doen.

Cheers!

*D

Dikke vette breakbeat er doorheen rossen en nog smeriger afmixen. :)

Hij is wat kaal best wel eigenlijk. Ik zou hem zelf eerder aftuigen met allerlei frutsels en extra's tegenmelodieen en de hele riedel.

Die ene solo na 3 min of zo is helemaal niet mijn smaak.

ps. er is maar 1 fuse, capiche ;)

thanks weer allemaal!

mixen moet idd beter.. heb al wat distortion e.d. toegepast.. flangertje her en der..
had zelf een dag later ook t gevoel van:"waar wil dit nummer heen?"

t kale wil ik eigenlijk vooral oplossen met beats, wat (de echte ;) )fuse al zei, wat breakbeat erin rammen. ook heb ik nog wat met een moogje zitten rommelen om m wat aan te dikken.

resultaat volgt!

ik loop gvd elke keer weer tegen t te lief mixen aan.. daar word ik zo moe van. komt door mn dagelijkse werk waarbij een mix altijd netjes moet zijn.
/me kijkt even rond of hij ergens nog stoute schoenen heeft, trekt ze aan en gaat de mix eens achterlijk dik verneuken.

@fuse: eigenlijk was die solo ook een slap dingetje om ons af te leiden van wat niet goed is, zo voel ik m

eigenlijk vraag ik me een beetje af of ik met dit ding door moet of dat ik er weer wat van geleerd heb en weer met een volgend dingetje begin.
t was eigenlijk mn eerste dingetje met een nieuwe fijnere werkwijze.

bedankt voor alle reakties en ik blijf jullie voorlopig nog wel even gekspammen :)

fijn nummer...ik vind de sound juist wel lekker warm
t is makkelijk om naar te luisteren, geen baanbrekende track, maar zeker nice

Back