Vanwaar heb ik dees nu weeral gepikt?

kefkekeyser

Ouwe rot
Soms zit ik wat te klooien met Reason, en na een beetje prullen komt daar dan een loopje uit. Meestal heb ik dan na het terug herbeluisteren zoiets van "van waar heb ik dees weeral gepikt?!" Zoals bij dit loopken (is absoluut niet bedoelt als een track, maar toen ik het gemaakt had, had ik zoiets van: dju da klikt bekend). Weten jullie misschien van waar ik dit heb? Kan er ni opkomen. Zou het graag weten zodat ik 't origineel es kan horen (en er mss een sample uit rippen om nog wat meer te klooien :D )

HA! die komt mij ook bekend voor! maar ik zou echt niet weten hoe hij heet...:koffie:

ik weet niet van waar het is, maar mocht het uiteindelijk niet bekend zijn wil ik het wel:D

Origineel geplaatst door Maks
ik weet niet van waar het is, maar mocht het uiteindelijk niet bekend zijn wil ik het wel:D

Hela, als het toevallig niet geript is, is het wel van mij (tenzij iemand anders er een vette hit mee scoort en ik later met een legertje advocaten afkom om een vet pak geld af te troggelen :D )

't deed mij een beetje denken aan Where's Your Head At van Basement Jaxx, alleen dan zonder de vocals uiteraard.

Hoe kan je nou 3 noten stelen noemen? Hoe ver gaan we dan? Is 1 of 2 noten dan ook al plagiaat ofzo?
Begrijp me goed, ik hou ook niet van nepperij, maar laten we nou wel met beide benen op de grond blijven staan..

:)

ik heb hier een loopje met een e erin.. krijg ik nu gezeik?

Dat van die advocaten en was maar voor te lachen hé, weet heus wel dat een paar noten geen plagiaat is... Maar het lijkt alsof ik dit al eens ergens anders heb gehoort. Of komt dat gewoon omdat het synth geluidje en truksken van filterken dicht/open al ontelbaar keren is gedaan?

Back