Prophet5 op MP

MindBleep

The Master Returns!!
Zwendel of niet?
In iedergeval met de volgende tekst....

Ik week ook niet wat het is ofzo maar er staat prophet 5 op het is een soort synthesizer .is denk ik al jaren niet meer aangeraakt .

tja............:confused:

Het zou mooi zijn dat soort gasten ,eens een keer in de kraag te vatten.
Of volgens mij probeert HanZ een beetje van zijn oude rommel af te raken!:D

Ik denk dat deze prophet5 wel echt is.. de verkoper bied ook een brommer aan en een hammond orgel.

Iig, ik heb er alvast 900 op geboden.. we zien wel waar het eindigt.
Hopen dat het een mooie is ! :)

Origineel geplaatst door demian
Ik denk dat deze prophet5 wel echt is.. de verkoper bied ook een brommer aan en een hammond orgel.

Iig, ik heb er alvast 900 op geboden.. we zien wel waar het eindigt.
Hopen dat het een mooie is ! :)

Heerlijk hoe naief mensen kunnen zijn. Als je effe naar die andere advertenties kijkt moet er toch een belletje gaan rinkelen. Een Hammond orgel dat gratis opgehaald kan worden en een bijna nieuwe scooter voor 100,- euro. Of er is hier sprake van een junk die moet scoren of iemand wil de "verkoper" pesten.

Ergens heb ik het idee dat dit nog best serieus kon zijn...

(in ieder geval: het is niet *mijn* oude rommel :D)

Origineel geplaatst door omiel
Heerlijk hoe naief mensen kunnen zijn. Als je effe naar die andere advertenties kijkt moet er toch een belletje gaan rinkelen. Een Hammond orgel dat gratis opgehaald kan worden en een bijna nieuwe scooter voor 100,- euro. Of er is hier sprake van een junk die moet scoren of iemand wil de "verkoper" pesten.

hehe.. niet geschoten is altijd mis toch? :)

In ieder geval heeft de koper betaald voor de advertentie daar deze niet verwijderd is bij een bod boven de 200 euro.. of is die regel inmiddels veranderd?

Origineel geplaatst door demian
In ieder geval heeft de koper betaald voor de advertentie daar deze niet verwijderd is bij een bod boven de 200 euro.. of is die regel inmiddels veranderd?
Gisteren op de radio hoorde ik dat een advertentie alleen geld kost als de startwaarde boven de 200 ligt..

ik dacht dat het gewoon weer zo'n geinponem was, die aan het eind van de avond nog even wat gekkigheid uithaalt.

tja, en anders.... dan staat er weer ee prophet5, net of dat nodig is.

ow eh, ik heb trouwens wel even 925 geboden. voor de zekerheid.

Oei... krijgt Demian ineens een concurrent? Kom op Demian, meteen overbieden!

Nog effe en de verkoper krijgt wat hij waard is. Slim gespeeld van die gozer... :D

Origineel geplaatst door De Toverkoning
Oei... krijgt Demian ineens een concurrent?

Jij weet wel beter. Toch???

Ik zag dat de advertentie verdwenen was, ook voor de scooter. Misschien al verkocht?! Alleen nog een Hammond te scoren.

Die was al verkocht aan Demian =(

o vandaar dat hij die prophet niet had; je kan je geld maar 1 keer uitgeven natuurlijk.

Ik heb hem gekocht. Voor € 926,-!!! :D

Dan heb je nu dus totaal een Prophet 15? :halleluja

Back