trackje

microphlexx

Affected user
Geen enkele reactie???zelfs geen slechte?

:(

Origineel geplaatst door spycell

de geluiden klinken 8 bit en zijn eigenlijk gewoon lelijk als ik eerlijk ben...het geluid dat een snare zou moeten zijn staat veels te hard en echt een opbouw kan ik niet ontdekken...helaas :doei:

Hallo ik wil je niet afzeiken vind wel een grappige 8-bit track......misschien wat te veel standaard geluidjes maar ja kan altijd beter8D

(y)

(y)

Je hebt zeker gelijk ik vond het ook altyd wat een speelgoedtrack klinken maar dat ligt zeker en vast aan de geluiden van fruity loops.Ik zou wel eens een serieuse track willen horen die enkel en alleen met een demotje van fl studio gemaakt is zonder dat er eigen sampels worden gebruikt.

Zeker en vast bedankt voor reacties andere zijn zeker ook nog welkom.

:doei:

Re: (y)

Re: (y)

Je hebt zeker gelijk ik vond het ook altyd wat een speelgoedtrack klinken maar dat ligt zeker en vast aan de geluiden van fruity loops.Ik zou wel eens een serieuse track willen horen die enkel en alleen met een demotje van fl studio gemaakt is zonder dat er eigen sampels worden gebruikt.

Zeker en vast bedankt voor reacties andere zijn zeker ook nog welkom.

:doei:

Misschien wat hardware 8-bitters zoals Casio keyboardjes VL-tone1 en de 5..etc heb zelf nog drumcomputer ADD1 van dynacord ook een 8-bitter.
Luister eens naar COVOX final mission e.p. www.covox.net 't is een zweed Thomas soderlund die live ook erg sterk is.

(y)

(y)

Inderdaad wel lekker die covox crew klinkt beetje gameboyachtig maar je hoort wel dat het met hardwaresynths gedaan is je zal het zeker niet met fl studio doen.
Ik nog ergens eens een site gezien van mannen die daar mee bezig waren zal het even moeten opzoeken vind die niet direct terug was iets van mighty toy toy ofzo.

greets

Back