Bob Moog ziek

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Voor alle duidelijkheid, deze site is niet de persoonlijke site van Bob Moog, maar een virtueel bezoekuur. Hoewel er op verschillende andere sites en e-mail lijsten gesuggereerd wordt dat de wereld de Moog familie met rust moet laten, hetgeen gepaster zou zijn, heeft de familie toch anders besloten. Ik denk ook dat Bob Moog de aandacht best belangrijk vindt. Eenvoudig gezegd: hij vraagt en geeft aandacht. Schrijf gerust in het gastenboek, maar wel in het Engels :)

Wout

Of een liedje voor hem componeren. :)

Natuurlijk dragen wij een sterk hart aan hem toe, hij heeft het mogelijk gemaakt dat wij nu achter al die leuke apparaten zitten bijzondere muziek te maken.

Respect Bob, respect.

Hij ziet er ook niet bepaald fris uit of die foto's. En dat kinky roze t-shirt maakt 't alleen maar erger....;)

Moog Forever

Moog Forever

Wow, ik wist niet dat het zo slecht met Bob Moog gaat. Ik kan wel iets in mijn mavo Engels gaan schrijven maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Is het misschien een idee dat iemand met meer kennis van deze taal het namens de forumleden doet. Lijkt mij wel gepast.

Repect voor de man die de synhtesizer groot heeft gemaakt. En hoe heet dit forum ook alweer;
"Synth Forum."

Een note namens ons allemaal... Lijkt dit jullie wat?

Vanuit Hoorn ook Herstel /Steun/ support aan de Synthgoeroe toegewenst.
Dit gun ik niemand!!
Heb er al teveel familieleden mee verloren namelijk!
Dit is een zware ,...zeer zware tijd voor hem,en natuurljk zijn directe naaste.

Ook mijn gedachte gaan naar hem uit...................

Bericht door een moderator:
Opgeschoond. Houd het AUB een beetje gepast, zeker in een topic als deze...

Threads samengevoegd

Een 'synthforum get well soon' card lijkt me helemaal nog niet zo'n gek idee.
Alleen hoe dit praktisch in te vullen lijkt me ff moeilijk.

een vriend van mij maakt e-cards. ik kan hem vragen hem iets grappig en redelijk luchtigs in elkaar te knutselen?? zou iedereen het ok vinden als ik het namens alle mensen op synthforum zou versturen?

edit: natuurlijk niet super grappig, want het is natuurlijk superdieptreurig. maar meer de toon niet al te al zwartgallig. iets getwell met moogjes enzo..

Origineel geplaatst door nomore
een vriend van mij maakt e-cards. ik kan hem vragen hem iets grappig en redelijk luchtigs in elkaar te knutselen?? zou iedereen het ok vinden als ik het namens alle mensen op synthforum zou versturen?

edit: natuurlijk niet super grappig, want het is natuurlijk superdieptreurig. maar meer de toon niet al te al zwartgallig. iets getwell met moogjes enzo..

Ja, goed idee.

Samengevoegd. Gaarne even de zoekfunctie gebruiken alvorens dingen op de frontpage te zetten.

dit haal ik van de amsterdam dance event site... kl*te, hadden em anders in oktober kunnen horen en zien!

Bob Moog Cancelled
13-07-2005

Due to health problems, mr Bob Moog unfortunately has been forced to cancel his keynote appearance at this year's Amsterdam Dance Event. The ADE organisation wishes him well and hopes for his full recovery soon.

Bob Moog wants to let the audience know that prayers and good wishes are welcome and appreciated, and send his sincere regrets at missing an event he had looked forward to participating in.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back