Origineel geplaatst door Yawgmoth
Ik volg e.e.a. al een tijd en wat ik zo ruk vind (het is natuurlijk hun keuze dus altijd goed) is dat ze (naast de chemo) erg veel met alternatieve geneeswijzed bezig zijn. Doet me een beetje aan Silvia Millekam denken.
Gelukkig is dit niet met Sylvia Millekam te vergelijken. Zij ging puur en alleen voor de alternatieve geneeswijzen en kreeg van haar "behandelaars" zelfs de opdracht te stoppen met de "reguliere" geneeswijzen, terwijl het hier, zoals je zelf al schrijft, naast de chemo gebruikt wordt.
Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat, als de reguliere medici niets voor je kunnen betekenen, je koste wat kost verbetering wilt en dat je daar veel, zo niet alles, voor wil proberen. Ik ben altijd de nuchterheid zelf geweest, maar toen ik te horen kreeg dat een kwaal van mij niet te behandelen was, ben ik ook (na jaren zoeken en ellende) maar naar zo'n alto gegaan en het doet me bijna zeer om het toe te moeten geven, maar het heeft geholpen ! Niet dat ik nu klachtenvrij ben, maar de klachten zijn aanmerkelijk vermindert. Mocht ik het slachtoffer zijn geweest van een oplichtster (waar ik niet vanuit ga bij iemand die 5 euro rekent voor een behandeling van een dik half uur) en nu rondlopen als wandelend placebo-effect, dan nog ben ik haar dankbaar !
Goed, tikje off-topic misschien, maar ik kon het niet laten om aan te geven dat men ook bij deze vorm van "genezen" baat kan hebben, mits men de reguliere gezondheidszorg niet uit het oog verliest.
Laten we, ondanks de zeer slechte berichten, hopen dat meneer Moog ook nog baat kan hebben bij enige vorm van behandelen.