Verchroomde Moog Modular

voor mijn part is ie pimpelpaars met geelgroene stippen, who cares?
ik prik m hier wel even in en dan sla ik voor 2 maanden vreten in en trek ik de deur dicht, telefoon uit..

ik denk niet dat je hoort dat ie verchroomd is. bovendien is t niet eens lelijk

vet ding man:walker:

check mijn vco bank :D

moog.jpg

Origineel geplaatst door DJ Fuse
voor mijn part is ie pimpelpaars met geelgroene stippen, who cares?
ik prik m hier wel even in en dan sla ik voor 2 maanden vreten in en trek ik de deur dicht, telefoon uit..

ik denk niet dat je hoort dat ie verchroomd is. bovendien is t niet eens lelijk

vet ding man:walker:

Mensen die dit soort opmerkingen maken zijn wel kieskeurig als ze een nieuwe auto kopen, terwijl je in een pimpelpaarse auto met geelgroene stippen ook van A naar B komt. Deze figuur die 'm zo nodig moest laten verchromen is niet goed bij z'n pan en de gene die 'm gekocht heeft moet of blind zijn of is de eigenaar van een bordeel.
Een apparaat heeft een bepaalde uitstraling, waardoor 't beroemd is. Iets in 19-inch ombouwen heeft praktische redenen, maar dit is gewoon iemand die totaal verveeld is met z'n hobby. Het feit dat ie 'm uiteindelijk verkocht heeft zegt genoeg. Om jezelf constant te zien in dat chroom en de vingerafdrukken die je krijgt, nodigt echt niet uit om het ding gezellig te gaan gebruiken. Je moet ook de gordijnen dicht hebben, want als de zon naar binnen schijnt raak je verblind, dus mischien is ie inderdaad toch aan een blinde verkocht.

Lijkt me nog niet eens zo'n gekke verklaring ook.:D
Zelf zou ik m ook het liefst in originele kleur zien.

Ik denk dat t idd heel kut werkt steeds in de spiegel kijken....
Stel je voor de zon schijnt op dat ding dan mag je wel een zonnebril opdoen:yamaha: :mega:

:D Idd een typisch geval van 'Pimp my Synth'.

Ziet er wel grappig uit!

Maar mij maakt 't toch nie echt uit hoe ie er uit ziet; vind 't sowieso niks zo'n Moog Modular

Origineel geplaatst door Chinetti
Gaaf man... het lijkt me al fantastisch om achter een Moog Modular te zitten, maar achter een Moog Modular plaatsnemen èn jezelf ook kunnen zien zitten lijkt me nog gaver.
Wel handschoentjes aan doen, anders blijf je aan het poetsen.
als je zo lelijk ben als ik dan is het een slecht idee

zelfspot :halleluja

Ik denk dat het in het echt er stukken beter uitziet als op een foto..

Back