Origineel geplaatst door divinio
Van Piens Music Planet in Gent krijg ik zowel spam als gewone reclame in de bus en die hebben me zelf al een gebeld!
En ik heb er nog nooit iets gekocht.
Gewoon een prijsofferte gevraagd daar en daarvoor moest je dus eerst inloggen.
haha! Piens,... wat een flikkers!.... ik heb zo ook eens een prijofferte aangevraagd en ik gaf een fake email adres en fake naam omdat ik het niet prettig vond om telkens mn gegevens vrij te geven als ik iets wou weten. Dat doe je toch ook niet in een winkel. Stel je voor je gaat een frigo kopen en wil eerst wat winkels enzo uitproberen, komt er een verkoper aanwaggelen met de woorden: " eerst al je persoonlijke gegevens ff geven vooraleer ik je info geef over deze frigo" .... komaan zeg, dat doet toch niemand!! ...Anyway....... 3 uurtjes later telefoon: "Ja goeiendag, u spreekt hier met
weet-ik-veel-wie vd winkel Piens, ik zag dat u een prijsofferte aanvroeg met valse gegevens, ik heb je teruggevonden" vertelde ie met een licht trillende stem, " dmv van je IP adres, je was hier al klant." ... euh ja zei ik beetje verbaasd... "wel, het is ten strengste verboden valse gegevens te gebruiken op het internet" ondertussen werd die meneer bozer en bozer en na wat te zeveren vertelde die: "ik waarschuw de internetpolitie, internet is een serieus medium waar je niet de draak mee mag steken"
ofzoiets in die aard.. is al tijdje geleden, hij ging in alle geval de internetflikken waarschuwen

... Heb er natuurlijk niets van gehoord

Ik zei ook dat ik het idioot vind om telkens mn gegevens vrij te geven, waarop ie letterlijk antwoordde: "dat is onze werkwijze, zo doen wij dat."
Nog een voorvalletje met de heren Piens.... Toen ik net begon met computermuziek te maken ( na mn mc-roland-periode, hehe ), had ik die mannen ook een prijsofferte aangevraagd over een soundcard. Paar dagen later hangt er een meneer v Piens aan de telefoon, zeer vriendelijk uitleggend welke soundcard ik best nam. Het was zeker geen verkoopspraat want hij stelde 1 van de goedkoopste modellen voor. Die gast zei ook zeer spontaan dat je best een gekraakte versie v Cubase kon pakken omdat die minder bugs en andere fouten had!
Kortom, bij Piens zijn ze een beetje van lotje getikt, alsjet mij vraagt ... en vooral DUUR !! (maar dit komt waarschijnlijk om wat te compenseren met de telefoonrekening

)