Haha, helemaal vergeten, nu het verhaal:
Net voor mijn vakantie ben ik in het weekend op een mooie maar vroege zaterdagmorgen in juli naar Brussel afgedaald, waar ik na eventjes zoeken Cashconverters vond, zoals op de foto is te zien bevind het zich in een erg cheapo pand, waar dus ook de CP70 moest staan. Ik ging naar binnen en wat daar staat, echt enorm veel troep, en ergens daar tussen stond de CP70 dan met een paar koffiezetapparaten, magnetrons etc erop (geen geintje). Ik moet zeggen hij zag er wel goed uit, alleen was ie aardig vals. Maar goed was al met al toch onder de indruk. Ik had een afspraak via een van de verkopers (die de CP70 namelijk op een of ander franstalig-belgisch muziekforum had gezet, eigenlijk voor 2500, ik had hem een mailtje gestuurd en gelijk 1200 geboden, en na wat onderhandelen daalde de prijs naar 1500 van zijn kant, en ik zei dat ik wel gewoon zou komen kijken en de prijs daar zou afhandelen) en na wat rondvragen kon ik hem vinden (hij was btw de enige die daar een beetje Nederlands sprak, niemand verder sprak Nederlands of Engels) en ik vroeg hem of we hem konden uitproberen. Er was alleen een probleem.. De CP70B had geen stroomvoorziening, en het sustainpedaal was er ook niet.. Was lekker bagger geregeld.. Na even nadenken had ie ook wel ergens een variabele adapter liggen die we erop konden aansluiten met wat losse draadjes, we pakten verder een gitaarversterker waar we hem inplugden en ik kon hem proberen. En nu klonk de CP ook echt goed, nog steeds vals maar toch mooie volle tonen, en geen afwijkende toetsen/tonen etc. Toen schroefden we de kap eraf en van binnen was hij echt als nieuw. Hij moet door de laatste gebruikere helemaal gereviseerd zijn ofzo want van buiten had ie wel wat tour-krassen enzo maar binnen was ie perfect.
Nu de prijs, ze wisten daadwerkelijk wel wat ie waard was, er hing namelijk een uitgeprinte pagina boven van een website met prijzen waarvoor hij normaal van de hand ging, daar stond dus ook 2500, maar vond het zelf behoorlijk stom denk ik van de missende adapter en het pedaal, dat ie gelijk eigenlijk toegaf aan mijn prijs; 1200 euro, ik zei echter dat dat mijn prijs was voor een complete, waarop hij weer een verhaal hield met de codes die op de prijskaartjes staan, en dat 1200 dus precies de prijs was die zij ervoor hadden betaald, jah...
Ik ben toen heel even naar buiten gegaan en dacht toen ook dat het een hele goede prijs is, en ik wist dat die adapter te maken is.. Dus ben ik weer naar binnen gegaan en heb het ding betaald...