Cashconverters.be

kaihugo

Stamgast
Hey ik had voor een goeie prijs een Yamaha CP70B op de kop getikt, en ik kwam er achter dat dit bij CashConverters.be was. Nu wilde ik dit weekend toch naar Brussel, dus ga ik ze morgen (zaterdag) een bezoekje brengen.

Maar nu heb ik de vraag, weten jullie wat dit voor bedrijf is? Klinkt heel louche en spammie, maar volgens mij is het gewoon een zaak die spullen opkoopt en verkoopt (heet dat niet iets als verpanden ofzo, een pandjeszaak oid?)

En ook vraag ik me af of jullie nog iets leuk zien in deze lijst:

Lijstje

ze zijn zelfs bereid enorm af te dingen heb ik gemerkt.

Hebben mensen hier misschien nog tips waar op te letten bij de aankoop van een Yamaha CP70B?

Kai Hugo

ik mag hopen dat ze bereid zijn af te dingen, want ik vind hun prijzen niet bepaald concurrerend... op een paar dingetjes na.... :engel:

wel oppassen... ze verkopen bij cashconverters ook rustig kapotte spullen (ze zorgen er natuurlijk wel voor dat ze er van buiten prima uitzien).

Tjah, dat wordt proberen, neem mijn eigenen versterkertje mee..

Kai Hugo

Nee kijk, het punt is, ik ga die Yamaha CP70B die niet zo makkelijk te verkrijgen is op ebay/marktplaats/synthforum etc daar halen, mits in goede staat natuurlijk. Nu vraag ik me dus af of jullie nog leuke spullen zagen tussen die spulletjes die daar verder staan. Het is dan namelijk heel makkelijk gelijk nog wat meer leuke gear daar op te pikken. (in Drogenbos) Hoewel ik me dat afvraag, omdat ik er eigenlijk vrij weinig van ken..

Kai Hugo

Laat ons daarna weten wat je van de winkel en de service vond.

Dan ga ik er ook eens naartoe.

cashconverters heb je ook in nederland ..
en ik zou hem zeker tjekken .. ( troiuwens jongens kijk eens goed wat er tussen dat lijstje staat !!!:eureka: )
het mooie aan cashconverters is dat ze over het algemeen van oude troep geen verstand hebben
wel van die nieuwe zooi want daar kunnen ze prijzen van vinden op het net
maar van een yamaha cp70 niet natuurlijk ..

wat je moet doen is hun overtuigen dat het een bak rommel is of dat er iets niet doet etc.
dan kan je zeker de helft van de prijs afkrijgen .. zeker als je met referenties richting andere verkopers gaat werken
(kapotte machines op ebay voor een rpikie bijv)

En als ze moeilijk doen moet je gewoon dreigen dat je ze hun naam door het slijk gaat halen
omdat ze spullen verkopen voor prijzen die over een komen met werkende machines terwijl dat helemaal niet zo is ..

mooi is namelijk dat analoog altijd wel gebreken vertoont en dus zo nooit als perfect verkocxht kan worden tenzij je hem laat reviseren maar daar hebben ze bij cashconverters nooit van gehoord ...

naja nasty allemaal weer maar het moet te doen zijn ! succes !
en ohja tjek die crumar !!!

Origineel geplaatst door MadR
cashconverters heb je ook in nederland ..
en ik zou hem zeker tjekken .. ( troiuwens jongens kijk eens goed wat er tussen dat lijstje staat !!!:eureka: )
het mooie aan cashconverters is dat ze over het algemeen van oude troep geen verstand hebben
wel van die nieuwe zooi want daar kunnen ze prijzen van vinden op het net
maar van een yamaha cp70 niet natuurlijk ..

wat je moet doen is hun overtuigen dat het een bak rommel is of dat er iets niet doet etc.
dan kan je zeker de helft van de prijs afkrijgen .. zeker als je met referenties richting andere verkopers gaat werken
(kapotte machines op ebay voor een rpikie bijv)

En als ze moeilijk doen moet je gewoon dreigen dat je ze hun naam door het slijk gaat halen
omdat ze spullen verkopen voor prijzen die over een komen met werkende machines terwijl dat helemaal niet zo is ..

mooi is namelijk dat analoog altijd wel gebreken vertoont en dus zo nooit als perfect verkocxht kan worden tenzij je hem laat reviseren maar daar hebben ze bij cashconverters nooit van gehoord ...

naja nasty allemaal weer maar het moet te doen zijn ! succes !

cashconverters zal raar te kijken staan als straks 20 lieden de cp70 willen kopen en beweren dat het apparaat niks waard is. :D

Wel opletten, die Crumar staat niet in Brussel hé. Die staat in La Louvière en dat is er toch niet meteen naast...

En dat is een grauwe stad. Dus ga dan liever eerst naar daar want anders stelen ze je CP70B voor je neus weg, met auto er bij ook...

:smeris:

Ehm welke crumar?? Of is ie al :verkoght: ? Zien jullie nog leuk spul verder in Brussel? Die zaak daar in Brussel ziet er trouwens ook erg grauw uit joh. Check die foto maar.

cashconverters zal raar te kijken staan als straks 20 lieden de cp70 willen kopen en beweren dat het apparaat niks waard is.

Hey hey, ik heb al een afspraak staan he daarvoor he, ik zal er morgen netjes een verslag van schrijven.

Kai Hugo

Origineel geplaatst door demian
cashconverters zal raar te kijken staan als straks 20 lieden de cp70 willen kopen en beweren dat het apparaat niks waard is. :D

ik rijd er morgen langs .. :duivels:
maar eh ik ga op vakantie gelukkig dus ga niet met zo'n yamaha slepen .. al zou het wel kunnen natuurlijk
effe op de terugweg ophalen enzow !

maar dat vind ik niet netjes ..

veel succes !

en grauw ahc .. alles onder de nederlandse grenz begint al grauw trekjes te vertonen
niks nieuws dus .... :o:

en grauw ahc .. alles onder de nederlandse grenz begint al grauw trekjes te vertonen
niks nieuws dus .... :o:

Whatever...

Oh nee dat klopt wel, jullie hebben meer gras...

;)

omdat ze spullen verkopen voor prijzen die over een komen met werkende machines terwijl dat helemaal niet zo is ...

Ach holland en belgië; een wereld van verschil.
Ik zou je gewoon aan de deur zetten... :r

Heel simpel bij cash-converter heb je geen service alleen garantie van 3-maanden (in Tilburg) als iets stuk blijkt te zijn direct terug brengen en geld terug vragen ze worden dan wel kats-chagerijnig maar maakt niks uit.
Ze maken niks schoon binnen in en checken niks, ze kijken alleen of ie doet verder kijken heel snel op 't net hoeveel die waard is dus je hebt geluk als je er mooie prijs voor betaald dan kunnen ze geen info over vinden.
In Tilburg is de aardigheid beetje af komt geen reet binnen alleen maar t.v's en p.c's vorig nog een OB12 gekocht daar wist niet wat me overkwam:okdan:
En natuurlijk ze hebben geen verstand v/d spullen en je moet opletten op gestolen spullen die kunnen ze evt inkopen heb iemand eens horen roepen in de winkel.."hey daar staat m'n fiets"8D

Origineel geplaatst door kaihugo
Mmmm, welke dingen dan? :D Die poly 61 is toch ook redelijk goedkoop? ik ken sowieso vrij weinig spul hiervan..

Kai

196.95?????????

Dat noem ik zwaar asociaal voor een poly 61. Ik heb de mijne vorig jaar nog voor 60 euro verkocht, meer zijn ze ook echt niet waard want ze zijn dus niet te vergelijken met een polysix etc. Uiteindelijk een erg dun synthje. Maar mischien zoek je dat juist.

Mmm, okee dan, ik kan jullie iig zeggen dat ik de CP70B in perfecte staat voor 1200 euro heb gekocht. Maar ik type dit op vakantie vanuit Frankrijk met een azerty toetsenbord dus later vertel ik wel meer over de service etc. van cash converters.

Kai Hugo

Back