Ik hoop in de loop van volgend jaar een nieuwe cd af te hebben. (klinkt dan ongetwijfeld beter dan MP3!!) De tracks die tot nu toe af zijn zijn hier te vinden...
hoi meesha erg leuke track hou wel van dit soort vage muziekjes
over je zingen vindt ik persoonlijk dat je je niet echt voluit durft te geven het komt er een beetje slapjes en verlegen uit om het zo maar te zeggen en dan vooral even op 2.10 , dont leave me now op die leave gaat het goed fout
voor de rest de refreinen daar integen zing je juist wel voluit met lekker veel power erin en daar heb ik ook niks op aan te merken
Ja het was de bedoeling dat de coupletten een beetje "wanhopig" gezongen zouden klinken. Met name dat zinnetje "don't leave me now" moet een gevoel van wanhoop uitstralen. (niet dat ik wanhopig ben, hoor...). Daarom klinken de vocals hier en daar een beetje "verlegen" en ingetogen.
Het refrein daarentegen moest weer veel zelfverzekerder overkomen.
Veel van mijn nummers hebben een grote tegenstrijdigheid in de coupletten tegenover de refreinen. Zowel in dynamiek/klank als in de inhoud. Ik hou van muziek met dynamiek, en beweging.
Leuk dat jullie het een goeie track vinden. Jullie gaan volgend jaar natuurlijk allemaal een cd'tje bij mij bestellen....
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.