underworld in HMH

Grooveboy

Stamgast
Hoi forumdudes

Man ow man: wat was underworld vet bij 5days off, nu vroeg ik me af of iemand beeldmatriaal, video's of geluids-
fragmenten weet of weet te vinden? misschien dat er t ergens uitgezonden wordt, was?

wie weet meer?

Vpro's 3voor12 heeft volgens mij de exclusieve rechten voor het online te zetten. Maar ze krijgen niet toestemming van alle artiesten. Check www.3voor12.nl. Kan ook een paar dagen duren voor iets verschijnt.

dank je

als je soulseek gebruikt (mijn soulseek naam is ook King of Snake) kun je natuurlijk in mijn Underworld map kijken als ik online ben. Daar staat nu zo'n 10 gig aan underworld materiaal in, voornamelijk live. Er staan al wat filmpjes in van de HMH show, gemaakt door een vriend van me op z'n digitale camera.

Ik was trouwens ook erg tevreden over het concert. Vooral de eerste helft was erg vet, later was het wat meer standaard. Ze hoeven van mij niet zo nodig elke keer al die Beaucoup Fish singles te spelen (Push Upstairs, King of Snake, Jumbo...). Zou wel wat meer ouder werk of b-sides willen horen. En qua licht en projecties was het vrij zwak. Het nieuwe werk vond ik erg goed klinken, en ik ben erg benieuwd naar het nieuwe album. Opvallend trouwens dat ze geen enkele track van het laatste album gespeeld hebben.

af loop was minder

af loop was minder

Na je ken het wel na de af loop lekker dronken (om het zo maar even te zeggen).
Ik ging naar huis met goed gevoel dat ik in een goede trein zat.
En die zat ik ook wel maar alleen was ik in slaap gevallen en daardoor ben ik vergeten uit te stappen in mijn woon plaats(Heerhugowaard).
Het was ook nog eens de laaste trein.
En dan zit je dan in Den helder op het station te wachten tot er Weer een trein komt, om half 6 pas weer :( .
Zwaar minder is dat als door de beveiliging man gevraagt word om uit de trein te gaan.
En dan zegt hij van dat de volgende trein weer om half 6 rijd :(
maar weet je wie er heel erg hard om moest lachen zal wel niet weer zo zijn me moeder :P

Maar even on topic weer als er beeld materiaal er van is dan wil ik die wel graag hebben :)

Was een super concert alleen jammer dat ze niet meteen Underworld om 20:00 was maar wie waren er daar voor dan ?
Klonk ook wel zwaar ok.

Wie heeft enig idee wie dat waren ?

dat was Black Strobe. Ik vond ze eerlijk gezegd ruk, maar goed. Klonk echt allemaal hetzelfde. Voor beeldmateriaal zoals gezegd check soulseek. Er wordt nog meer geupload door iemand nu maar dat gaat wel even duren. Volgens mij als we alles achter elkaar plakken hebben we het hele concert :)
Ze waren gelukkig niet echt streng met de controle op digitale camera's.

hmmm? soulseek ook voor de mac?

De enige officiële opname tot nu toe is die van Exit festival in Servië, uitgezonden op BBC radio 1 (annie nightingale). Het is niet de hele set, een stuk of drie nummers geloof ik, maar één ervan is die nieuwe drum 'n bass-achtige track.

Was een super concert alleen jammer dat ze niet meteen Underworld om 20:00 was maar wie waren er daar voor dan ?
Klonk ook wel zwaar ok.

Wie heeft enig idee wie dat waren ?

Als jij die gasten goed vond dan heb ik echt met je te doen.

Die gasten zongen niet alleen vals maar probeerden ook nog even ruig te doen terwijl ze het gewoon niet waren.

Het was ronduit het slechtste wat ik tot op heden in de voorprogrammering van een concert heb gehoord in mijn ganse (32 jarige) leven!

Godzijdank kun je in de HMH gewoon even lekker naar buiten lopen hetgeen we dus ook maar meteen even hebben gedaan totdat Underworld begon.

we staan op underworldlive.com :D

we hebben idd nog een tijd staan wachten aan de achterkant maar helaas kwamen ze niet naar buiten. Later hoorden we dat er één persoon was achtergebleven en dat ze toen toch naar buiten zijn gekomen. Die heeft dus nog even met Karl staan kletsen. Jason Roth zat ook bij onze dirty groep en die is ze dus de volgende dag tegen het lijf gelopen in amsterdam! Lucky bastard!

Attachments

• amsterdam-crowd-shot.jpg
    amsterdam-crowd-shot.jpg
    35,5 KB · Bekeken: 115
nog wat aardige gear pictures van de Underworld live setup. (Ze gebruiken dus nu ook Ableton Live!)

De enige officiële opname tot nu toe is die van Exit festival in Servië, uitgezonden op BBC radio 1 (annie nightingale). Het is niet de hele set, een stuk of drie nummers geloof ik, maar één ervan is die nieuwe drum 'n bass-achtige track.

Kan ik deze uitzending nog ergens downloaden?
Die D&B track is gewoon fantastisch!

in deze thread staan een paar links. Anders zoeken op soulseek.

al weer een tijdje geleden dit optreden, maar die aardige rakkers van Underworld hebben zojuist een hoge kwaliteit opname van de 5 Days Off set op hun website underworldlive.com gezet.
Je moet wel ingeschreven zijn als member maar dat is gewoon gratis (en geeft je gelijk toegang tot alle andere livesets, en natuurlijk de mogelijkheid om voor een appel en een ei hun recente webreleases aan te schaffen)
Cool voor degenen die er geweest zijn natuurlijk, maar ook als je het gemist hebt: alleen al voor een hoge kwaliteit versie van de magische openingstrack van deze show moet je dit checken.

Back