Handige Stickers

Mooi, ik zat al een tijdje te wachten op Protools stickertjes, direct maar even besteld.
Thanks voor de link !!!

Alleen jammer dat het nog niet op de markt is. En als het op de markt zou komen zou het me niks verbazen als je rond de 800 euro voor zo'n keyboard moest neer leggen, neen dan gebruik ik liever stickertjes.

iemand hier evaring mee?
hoe snel worden deze geleverd?
ook te kkop in een muziekwinkel ergens in nederland?

bvd

Origineel geplaatst door ka2
Alleen jammer dat het nog niet op de markt is. En als het op de markt zou komen zou het me niks verbazen als je rond de 800 euro voor zo'n keyboard moest neer leggen, neen dan gebruik ik liever stickertjes.

€1256.86 zelfs =(

Origineel geplaatst door gerrie79
iemand hier evaring mee?

bvd

Ik heb de stickers een tijdje terug ook besteld, en gebruik ze intussen al ff.. Ik vind het persoonlijk erg fijn werken, ik grijp 10x sneller naar de sneltoetsen dan dat ik eerst deed.. Blijven ook prima op je toetsenbord plakken gelukkig :)
Ik weet niet hoe snel ze ze leveren, ik heb ze destijds in een Nederlandse online shop besteld, ik zou alleen niet meer weten welke helaas..

Origineel geplaatst door gerrie79
iemand hier evaring mee?

bvd

Feedback heeft ze. Althans Feedback zegt op z'n site dat het ze heeft (dat zijn twee HEEL verschillende dingen).

Origineel geplaatst door Baseman
Je kan ze gemakkelijk bij http://www.editorskeys.com bestellen, heb dit nu 2 keer gedaan en beide keren had ik ze binnen 8 dagen op de mat liggen.

Wat zijn de verzendkosten dan? Op die site staat dat die iets van 3 euro zijn, maar in het paypalvenster krijg je alleen maar de prijs van 13 euro te zien. Is het nu 13 euro inclusief verzendkosten of exclusief verzendkosten?

(Ik heb het hier over de Sonarversie voor zover van belang)

Origineel geplaatst door Baseman
Dit is ex verzendkosten,
Totaal voor de Sonar stickers wordt dan 17,29 euro

Attachments

• d.jpg
    d.jpg
    33,7 KB · Bekeken: 92
Bedankt voor je antwoorden Baseman.

Bij Feedback zijn ze 13 euro. Maar dan moet je natuurlijk wel weer in de buurt wonen.

Ik maakte ze toendertijd zelf (cubase 1.0 pc). Had ik gewoon 2 keyboards, 1 met stickers en die ander zonder voor normaal gebruik. :)

Back