[break/tek] Possibly

oozi

Ouwe rot
..en nog maar eens 'n trekkie; hij is nog maar net af dus ik moet 'm nog ff goed beoordelen. en de opname is ook nog niet helemaal strak denk ik.. maar ik ben er in 1e instantie zelf eigenlijk wel tevreden mee.

oozi - Possibly

6'30" || 160kbps mp3 || 7,44 mb

enigszins geordende random/glitch breaks - met hardware.

Sorry, maar ik heb er helemaal niets mee.

Ik vind de beat niet mooi, te overstuurd, ik kan niet echt een lijn in de track vinden, en op een gegeven moment was ik zelfs even het ritme kwijt.

Keep up the good work :D

ok

ok

ik vindt het wel wat ,...best wel ,..eigenlijk
vooral omdat je met een hardware seq werkt moeilijk werken levert wel vaak meer gestructureerde muziek op
omdat je stuk voor stuk jre patterns maakt
[ik heb zelf wel eens met software zoveel mogelijkheden gehad dat iki toen maar snel weer terugging naar mn hradware synths/sampler drumshit
oozie vooral doorgaan ,..oja ik vindt wel dat er nog wat cleane drum bij mag of wAt distoortion af ...kijk maar
tis wel een lachuh stuk
ron

ok c

Ik vind het wel goed. 's morgens zou ik het niet luisteren, maar zo rond 12 uur 's nachts in het weekend.. yep.:)

Origineel geplaatst door MikeJarod
....
..
ik kan niet echt een lijn in de track vinden, en op een gegeven moment was ik zelfs even het ritme kwijt.

Keep up the good work :D

...dan zou ik me toch maar 's af gaan vragen waar dat dan aan ligt... }:|

nee gelukkig maar dat smaken verschillen.

@R-ond: ik ben er voorlopig ff niet meer mee bezig maar 't is natuurlijk, zoals zo ongeveer alles, een doorlopend work-in-progress. en dat 'stuk voor stuk je patterns maken' gaat eigenlijk niet op voor m'n P3's. 't kan natuurlijk wel maar d'r zitten zoveel mogelijkheden in om random of constant evoluerende patterns te maken dat dat haast zonde zou zijn.

@Naton: precies zoals 'ie bedoeld is. of 't moet 'sochtends zijn als je heel de nacht hebt staan dansen en nog niet geslapen hebt. :D

Back