aangenaam

barn

Detroit nerd
dag mensen,

Ik stel me even voor, aangenaam.
Ik zal even in het kort vertellen wat ik hier kom doen.
Ben altijd met muziek bezig geweest, draai al 8 jaar ofzo, en sinds kort bezig met produceren. Althans kennis vergaren om eigen stijl te ontwikkelen. Ik doe dit alles in Reason (2.0 tegenwoordig) en leer elke keer weer nieuwe dingen. Mijn insteek is puur op gevoel, van de technische kant weet ik nog vrij weinig. Ik hoop hier wat wijzer te worden wat dat betreft. En hopelijk kan ik andere mensen van tips&tricks of meningen e.d. voorzien.

Dat was het...:doei:

Pe@cE

halliehallo....wat voor soort muziek draai je en maak je?

is misschien wel handig om erbij te zetten...

Tis Techno...maar durf het tegenwoordig bijna geen techno meer te noemen met alle crap wat er uit komt..

Mijn voorkeur gaat uit naar Detroit Techno (met Chicago swing ;) ), wel de duistere variant maar toch met de soul bewaard... altijd lastig om een eigen hokje te maken...:S

draai helden: Jeff Mills, Richie Hawtin, Derrick May e.d.
produceer helden: Jeff Mills, User, Technasia, Surgeon e.d.

Pe@cE

Wellekomen

Wellekomen

Eej, welkom. Gevoel is de juiste insteek.. muziek=gevoel, techniek is belangrijk maar van later orde ;)

Greetz,
Cor.

Yessssssss Gevoel is het, het is de basis van alles wat goed is en nog meer crap.

Maar welkom aanboord

welkom...

Nog geen muziek online staan...
Ben een beetje te kritisch zeg maar...
Maak ook nog nix echt af... want dan leer ik weer iets nieuws... en dan begin ik weer met nieuw idee... en dat gaat ongeveer al zo'n jaartje door...
En sommige ideëen wil ik dan weer oppakken/afmaken als ik de benodigde kennis heb om ze echt cool te maken... en ik denk dat ik bijna op dat punt ben...
Tis echt leuk...hahaha

Pe@cE

Back