ben de jongste die zich voorstelt

Pipotriper

Nieuwkomer
hoi ik zal me even voor stellen ik ben Randall Ik ben tien jaar en ik ben gek van computeren en vooral muziek(maken) :dj: mijn eerste keybord kreeg ik van mijn oom vl1 mijn twee de keybord was een keybord/synteseiser en mijn derde was een synteseiser uiteraard ook van mijn oom vl1 maar ik heb maar een staardaard voor twee dus nu heb ik een keybord te koop alles is er nog goed aan behalve 1 noot (die het uiteraard nog wel doet) zit een adapter bij die meerdere functies heeft het keybord heef een heleboel voices en rhythms (het is een GEM px5-2 ) mijn keybord mag weg voor min 60 euro uiteraard word ik geholpen door mijn oom vl1 dus probeer me niet te naaien want je krijgt het dubble terug verder zal ik vastwel een keer een vraag hebben hopelijk beantwoorden jullie ze groeten Randall

Attachments

• dsc06596randalll.jpg
    dsc06596randalll.jpg
    23,6 KB · Bekeken: 102
Re: ben de jongste die zich voorstelt

Origineel geplaatst door Pipotriper
...uiteraard word ik geholpen door mijn oom vl1 dus probeer me niet te naaien want je krijgt het dubble terug...

En wie gaat jou daarbij helpen dan? Je oom ziet er niet bepaald agressief uit ;)
Maar welkom hoor en doe je oom de groeten van me.

maareh heeft iemand nog interesse in mijn keybord pragtig ding hoor

Origineel geplaatst door Pipotriper
maareh heeft iemand nog interesse in mijn keybord pragtig ding hoor

je zal een te koop-thread moeten starten, pik

Jeetje Randall, ik sta perplex!
Dit zijn wel grote meneren hoor en een keybordje moet je in de te koop aangeboden draad proberen te slijten.
Ik ben ook niet zo aggresief hoor:) Maar jij bent me er wel eentje:engel:
Veel plezier en wijsheid hier!

Welkom en tof dat je op deze leeftijd al bezig bent met muziek (begon zelf pas 3 jaar later, toch weer 3 jaar van mn leven weggegooid ;) ).:W

Hi Randall!

Hi Randall!

Ha!........Ha!............Welkom op dit forum!

En als je vragen hebt kn je natuurlijk bij Martin(Vl1) terecht...
Maar anders ook bij mij MindBleep(Dennis) ,je kan me altijd dan een PB'tje geven...
In iedergeval wens ik je veel plezier!
En succes!!:mega:

Attachments

3,7 KB · Bekeken: 93
Zo'n MPS valt nog niet mee.

Vielen dank fur die Blumen.

Origineel geplaatst door Sly Dog
Welkom en tof dat je op deze leeftijd al bezig bent met muziek (begon zelf pas 3 jaar later, toch weer 3 jaar van mn leven weggegooid ;) ).:W

minder tof dat je nu al zo opgefokt/agressief bent! :confused:

Back