Melodica

Ik heb er nog eentje te koop, maar die staat niet hier op het forum omdat 't niet echt een synth is. Ontbreekt alleen de tube waarmee je 'm als vrijstaand keyboard kan gebruiken. Heb al wat biedingen op Marktplaats, maar verkoop 'm liever aan een forumlid natuurlijk.

Attachments

• melodica.jpg
    melodica.jpg
    77,2 KB · Bekeken: 104
Re: Melodica

Origineel geplaatst door smackos
Waar the *$#( koop je tegenwoordig zo een ding?

In de muziekwinkel?

Zucht.... Nee, bij de slager op de hoek, 3 melodica's voor een tientje.

Ik heb er een paar maanden terug eentje via marktplaats gekocht. Tussen de 20 en 40 euro zou je wel wat moeten kunnen vinden....

Geweldig instrument, ik zou niet meer zonder willen ;)

Smackos,

Aanstaande vrijdagavond geef ik een borrel ivm de geboorte van Menno. Je bent welkom en je kunt m'n Melodica dan lenen. Misschien wil dhr. Oud ook komen? Ik heb geen geldig email adres van hem meer...

Wout

06 10312085

Attachments

• melodica.jpg
    melodica.jpg
    79,1 KB · Bekeken: 112
Fluit

Fluit

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Smackos,

Aanstaande vrijdagavond geef ik een borrel ivm de geboorte van Menno. Je bent welkom en je kunt m'n Melodica dan lenen. Misschien wil dhr. Oud ook komen? Ik heb geen geldig email adres van hem meer...

Wout

06 10312085

Wout, een beetje laat, maar gefeliciteerd !

PS: Ik wil onderhand ook graag mijn fluit terug. Zou jij Menno daar misschien even op aan willen spreken...?

Attachments

• menno.jpg
    menno.jpg
    17,7 KB · Bekeken: 107
bij ruk palace of een andere muziekwinkel. hebben ze vast wel.

Volgens informanten worden die dingen al een paar jaartjes niet meer gemaakt?

Naja...er schijnt geen tekort te zijn op de tweedehandsmakrt :D

ik heb de mijne hiero vandaan, misschien staat er nog wel eentje tussen:

www.gratisoptehalen.nl

misschien kun je ook wel een advertentie bij gevraagd zetten, vaak hebben mensen ze wel ergens nog op zolder liggen.

Koop toch gewoon een Yamaha VL-1.

Origineel geplaatst door Hanz

:D
Hoe mooi ik de vl1 ook vind, ik vind het geluid van die melodica's net effe wat meer sjeu hebben. Bij A. Pablo hoor je heel duidelijk zijn vingergefriemel op die toetsies. En dat asemen in dat ding is ook moeilijk na te doen!

Origineel geplaatst door Hanz

Hmm, ik neem m'n melodica a.s. zaterdag mee op vakantie zodat ik daar bij een kampvuurtje de blits mee kan maken, dat zie ik met een vl-1 nog niet zo snel gebeuren :D

Back