Custom electronics

Ja, MarcMarc spul. Zie 'de gekste, de meest onbekende' thread.

De prijzen van die spullen zijn niet realistisch. Maar volgens Senso (die MarcMarc spul verkoopt, naar het schijnt) is dat vooral 'stay away' pricing, zodat mensen die graag een kopietje van de schema's willen worden afgeschrikt.

Even stronger: more and more people start to understand that the digital revolution did not cover all aspects of creating music or a related project. Besides the ease of a relatively small box stuffed with electronics versus one or more computers, the creative stimulance of an analog modular system is far more than with digital equivalents (besides the fact that sitting all the time behind a computer is not only boring but also bad for your health). Of course, experience and a perfectionistic attitude is a must.

Snob.

Goed begrepen Hanz!

Goed begrepen Hanz!

Ja, MarcMarc spul. Zie 'de gekste, de meest onbekende' thread.

De prijzen van die spullen zijn niet realistisch. Maar volgens Senso (die MarcMarc spul verkoopt, naar het schijnt) is dat vooral 'stay away' pricing, zodat mensen die graag een kopietje van de schema's willen worden afgeschrikt.

Beste Hanz,

Jij hebt het vrij goed begrepen ;-)

Met vriendelijke groet,

Marc

Snob.

SNOB
1) Artistieke poen 2) Aansteller 3) Aanstellerig mens 4) Iemand die kunstzinnig en beschaafd wil doorgaan 5) Iemand die met zichzelf ingenomen is 6) Iemand die voor een gentleman wil doorgaan 7) Ijdeltuit 8) Iemand die doet alsof 9) Iemand die kunstzinniger of beschaafder wil lijken dan hij is 10) Iemand die voor gentleman wil doorgaan 11) Opschepper

marc ;-)

SNOB
1) Artistieke poen 2) Aansteller 3) Aanstellerig mens 4) Iemand die kunstzinnig en beschaafd wil doorgaan 5) Iemand die met zichzelf ingenomen is 6) Iemand die voor een gentleman wil doorgaan 7) Ijdeltuit 8) Iemand die doet alsof 9) Iemand die kunstzinniger of beschaafder wil lijken dan hij is 10) Iemand die voor gentleman wil doorgaan 11) Opschepper
marc ;-)
Op welke positie speel je in bovenstaand elftal?

deze draad is ruim 7,5 jaar oud......
tot de modulair op ebay draad had ik nog nooit van je producten gehoord.....
en als mensen kritiek hebben op je prijzen dan ga je recht door de bocht ..... :doei:

ik zie het verband niet met die 'schemas'

ik heb die signal rigger altijd een geweldige look gevonden,niet onmogelijk ik dat ooit eens copier

5529576423_90278e312a.jpg

en als mensen kritiek hebben op je prijzen dan ga je recht door de bocht ..... :doei:

Ik heb werkelijk geen idee waar ik sta in de wereldranglijst.
Het boeit me ook niet. Ik doe gewoon waar m'n hart ligt
en daar blijken dan mensen te zijn die graag daar gebruik van willen maken

De jaren beginnen inderdaad te tellen ;-)

ik zie het verband niet met die 'schemas'

ik heb die signal rigger altijd een geweldige look gevonden,niet onmogelijk ik dat ooit eens copier

Beste Egres,
Mijn dank voor het compliment.
Ik zou me ge-eerd voelen als je dat kleurenschema zou copieren. Echter,
je loopt dan wel het gevaar dat men het MarcMarc-achtig gaat noemen ;-)

Met vriendelijke groet,

Marc

Beste sm2303,

7,5 jaar!? Goh;
time flies when you're having fun:W

Met vriendelijke groet,

Marc

Kom je alleen maar op SF na een slechte dronk ofzo?

Doe eens een positieve post en verras ons met geluidsfragmenten :okdan:

Back