wat is de temperatuur in je studio

Re: wat is de temperatuur in je studio

Origineel geplaatst door Arveyman
Grr, ik vind dit wat overdreven warm, en al helemaal om in de zon te lopen/liggen enzo. Werken in de studio tot voorheen was geen dan pretje want daar loopt de temperatuur op tot 34 graden.... pff. Dus ik heb van die zilverfolie isolatie spul gekocht bij de Gamma, en die tegen de ramen 'geplakt'.. Super! Lekker koel nu..

breezertje rbij.. hmmm

Maar jij zit ook met je monitor direct naast het raam. Dan willen de celciusjes wel omhoog.... :)

Ik schat zo 30 graden, als het niet meer is.
En aangezien mijn spullen het begeven bij deze temperaturen moet ik wachten op koelere tijden

Het is aan het begin van de dag denk ik al gauw zo'n 20-23 graden hier, maar dat loopt uiteindelijk nog wel op tegen de 30 aan denk ik, zeker met m'n nieuwe WaMiRack 24, aangezien dat ding behoorlijk warm wordt...

Ik heb het koelste kamer van het huis (geen zon er op!!) en het is hier zo'en 20 a 25 graden... Maar goed ik kijk uit op een verfrissend open lucht zwembad, niet dat dit het iets koeler maakt maar het gaat om het idee :)

Mijn synths branden aan;-)

:mexico:

gr Snah

Het is absoluut niet te harden bij mij met dit weer. Overdag kan ik niet langer dan 15 min. op mijn kamer/studio zijn. Dus overdag buiten chillen, zwemmen, skaten, platen kopen, en 's avonds de studio in.

ha ha moet ikk ook maar eens doen, maar bij gebrek aan een bad, alles onder de douche, of de douche naar boven..
ut leg eraan woah je woant hoe je proat

Met apparatuur aan is het hier zo'n 37 graden. Maar het zijn vooral die 2 19" monitors die de temperatuur doen opdrijven. Ik heb een niet al te grote zolderkamer en ik slaap er ook nog. Ik heb daarom ook maar een airco gekocht. Ik moet er nog slapen ook tenslotte. Met airco aan is het ongeveer 22 graden. Maargoed... ik ben met dit weer ook niet van plan om actief te zijn met muziek. Ik geniet liever van de zon :)

Vreemd, hier is het nl. al donker, anders was ik ook nog wel ff in de zon gaan liggen. ;)

Het hart moet harder pompen.. bloed is dunner.. waus man !

Het is nu 22 graden hier... dat is nog best te doen.. vorige zomer was het 35 graden hier, hopen dat dat niet weer zo is... maar ik hou de gordijnen zoveel mogelijk dicht, want dat scheelt.

Origineel geplaatst door Nemco
Het is nu 22 graden hier... dat is nog best te doen.. vorige zomer was het 35 graden hier, hopen dat dat niet weer zo is... maar ik hou de gordijnen zoveel mogelijk dicht, want dat scheelt.

Tip van m'n oma zaliger:

Bij warme dagen hang je best witte doeken aan de venster, 's ochtends vroeg. Cheapo oplossing maar werkt echt.

Origineel geplaatst door Hover
Tip van m'n oma zaliger:

Bij warme dagen hang je best witte doeken aan de venster, 's ochtends vroeg. Cheapo oplossing maar werkt echt.

Zal je iig niet meer gebombardeerd worden. Dat je je overgeeft is wel duidelijk dacht het leger van Bush ;)

Back