Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door barn
Ik vind hem mooier dan dat ik op plaatjes heb gezien, hij is kleiner ook als verwacht...
Maar het gaat natuurlijk om het innerlijk, wat langdurige relaties betreft...![]()
Drums zijn gewoon uit mijn mpc60, 909 samples uit Rebirth gesampled![]()
en ik laat hem idd niet al te lang staan...

Origineel geplaatst door manvsmachine
Je had ook gewoon direct de samples uit rebirth kunnen jatten
Staan allemaal in de MODpacker dir.

Maar dan heb je wel de kale samples zonder attack en decayOrigineel geplaatst door barn
dan moet ik het nog samplen in mijn mpc60![]()

Origineel geplaatst door Lacertus
waar is dit bakkie te koop inmiddels? Mag ik vragen wat hij gekost heeft?![]()
Ik vind hem mooier dan dat ik op plaatjes heb gezien, hij is kleiner ook als verwacht...
Maar het gaat natuurlijk om het innerlijk, wat langdurige relaties betreft...![]()
Drums zijn gewoon uit mijn mpc60, 909 samples uit Rebirth gesampled![]()
en ik laat hem idd niet al te lang staan...

Origineel geplaatst door Lacertus
Zoiets bedoel je: www.tb-303.org/ ?
Laat de Revolution trouwens zien welke noot op welke tel staat??

Origineel geplaatst door D Sinister
Wow ik zit net die audio demo's te luisteren op de future retro site en het klinkt echt waanzinnig dat kastje.
Ik vraag me nu ook gelijk af waarom je bestaande nummers wil namaken....de rede waarom snap ik wel maar ik zou veel liever zelf gaan freaken met dat ding![]()
Oh, geloof me dat ik wel zelf ga freaken...
Waarom ik de klassiekers wil namaken, is vooral om de feel van de sequencer te vergelijken... Ik wil horen hoe die funkt in verhouding tot de 303... want die staat er om bekend erg goed te zijn.
Oh, geloof me dat ik wel zelf ga freaken...
De 'natheid' van de FutureRetro Revolution beviel me vooral erg, in verhouding tot de echte 303 en de clonen, waarbij ik die 'natheid' vaak juist vond missen...
Waarom ik de klassiekers wil namaken, is vooral om de feel van de sequencer te vergelijken... Ik wil horen hoe die funkt in verhouding tot de 303... want die staat er om bekend erg goed te zijn.
De 909 swingt immers ook best anders dan een MPC60... en dat kan best bepalend zijn.