Reason 3 probleem

dj LeZgelm

Nieuwkomer
Ik heb sinds kort een midisport 4x4.

Nu kan ik met mijn midi keyboard wel de synths aansturen in Reason en krijg dus gewoon geluid.
Maar als ik nu een bepaalde seq. wil opnemen in een desbetreffende track, dan worden de gespeelde
noten niet weggeschreven in het midi track van Reason ...

Is er iemand weet hoe ik nu deze noten kan opnemen.

(Wil gewoon rechtstreeks opnemen, rewire via cubase is overbodig)

Bedankt

NIet vergeten op ''Record" te drukken??
En ook niet vergeten ervoor te zorgen dat rechtsonder onder ''IN'' moet dat kleine keyboardje aanstaan..bij de desbetreffende track..

Wie heeft er Reason en een MIDISPORT

Wie heeft er Reason en een MIDISPORT

kom op zeg... graag wel serieuze antwoorden.

Het grappige is wel dat als ik Reason als SLAVE in Rewire aan heb staan hij WEL in Reason opneemt..
(en natuurlijk in Cubase zelf)

Het heeft dus te maken met de routing van Midi via de MiDi man...

Origineel geplaatst door Kenny

En ook niet vergeten ervoor te zorgen dat rechtsonder onder ''IN'' moet dat kleine keyboardje aanstaan..bij de desbetreffende track..

Heb je dit zekerweten gechecked!

ik post het hier maar, watn wou geen nieuwe draad hierover maken. Als ik gewoon reason gebruik en ik in de sequencer window per instrument de midinoten heb ingetekend en deze later dan laat afspelen klinkt de bassdrum behoorlijk normaal, maar beide hihats (twee verschillende) klinken net alsof ze door een BP-filter zijn gegaan. Dit is vreemd vermits er zelf niet eens een filter in mijn reason document voorkomt. Als ik gewoon de patterns inteken in de redrul zelf, klinken deze goed. Maar dit wil ik niet.

Dank

Gagarin

Back