Mijn Siteje

[ZerO.hOur]

Superdonald
Hoi iedereen :)

Ik ben ook maar begonnen met een bescheiden website. Er staat informatie op over mijn gear, en nog wat extra dingen. Qua inhoud is de site nog niet af, er komt nog een hoop bij en een aantal dingen zijn onvolledig. Ik zou graag jullie mening hebben over de website zoals hij nu is, en uiteraard heb ik graag dat jullie mijn site gaan gebruiken als 'naslagwerkje' :)

De link: http://gyarnoc.herejezus.nl

Alvast bedankt,

Frey :biertje:

Hoi Frey,

Netjes in al z'n eenvoud :okdan: ... puik gedaan. Was wel even verwonderd over de link die ik terugvond onder de SY99-pagina ;) . Maar daar is niks op tegen hoor :) .

Zoals al reeds werd aangehaald, misschien nog wat mp3-tjes posten zodat de mensen een idee krijgen van wat voor muziek je maakt (ben zelf trouwens ook wel nieuwsgierig 8) ).

Doe zo voort :okdan:

:doei:

Fijn dat jullie mijn site goed vinden :)

Ik vind het zelf ook altijd veel fijner als een site gewoon duidelijk is, dat gaat voor uiterlijk. Al is dat ook niet onbelangrijk :P

En tja.. wat voor muziek maak ik.. Niet veel eigenlijk. Ik speel meer met mijn synths en het geluid wat er uit komt, vind het leuk om die dingen te doorgronden en de techniek achter de muziek te leren kennen. Tracks maken is ook wel leuk, het lukt me alleen niet om genoeg inspiratie bij elkaar te schrapen, dus ik heb vrijwel nooit iets af ofzo :P

Om een beter beeld van mij te kunnen krijgen heb ik wel een vers gemaakte en bewerkte foto. 8) Ik ben de rechter. (Ik moest hem gewoon met jullie delen :P)

Er komt uiteraard nog meer info op de site, ik werk eraan als ik tijd en, niet onbelangrijk, zin heb.

Groeten,
Frey

:D Best wel een zooi

Leuk site-je. Nogal erg sober, maar da's soms beter dan zo'n "Flashy"site.

:biertje:

Back