Ik heb hier een probleempje... ik heb een focusrite compounder aangesloten op een sub-insert van mn mengtafel.. en nu krijg ik op het linkerkanaal ervan geen geluid terug..., heel af en toe laat ie eens een keer ff wat door, maar dat duurt meestal niet lang...
ik heb het al met een andere kabel geprobeerd maar dit wil ook niet baten.. de compounder krijgt overigens wel gewoon het signaal binnen, alleen stuurt ie via de linkerkant niets terug, het 2e gedeelte werkt wel gewoon, daarom denk ik persoonlijk dat het aan de linkeroutput van het bakje zal liggen, niet goed genoeg contact ofzo??.. weet iemand of dit kan kloppen en of ik dit makkelijk kan nakijken/vervangen desnoods...?
ik heb het al met een andere kabel geprobeerd maar dit wil ook niet baten.. de compounder krijgt overigens wel gewoon het signaal binnen, alleen stuurt ie via de linkerkant niets terug, het 2e gedeelte werkt wel gewoon, daarom denk ik persoonlijk dat het aan de linkeroutput van het bakje zal liggen, niet goed genoeg contact ofzo??.. weet iemand of dit kan kloppen en of ik dit makkelijk kan nakijken/vervangen desnoods...?
het ding werkt gewoon ook weer goed ook :confused:
... nouja, hopen dat het gewoon goed blijft dan maar, anders word het toch ff opsturen ofzo
zure tijden
.

anyway, bedankt voor de hulp, ik laat nog weten hoe het afloopt