[track] Unic - Soundparts 3 volledige soundscape nu:)

Unic

El Musica
Hallo allen,

Omdat de eerdere versie mij wat te kort was heb ik er zaterdag deel 2 bij gespeeld en zondag ochtend deel 3. En nu is is het een volledige track van 4 minuten geworden:)

Met elk deel toch zijn eigen stijl in het geheel. En nu een iets andere naam;)

Ben benieuwd of jullie de andere delen ook kunnen waarderen. Er is geen gebruik van samples gemaakt.
De rare pad uit deel 3 komt uit de z3ta+ met wat cooledit phaser erover. De rest komt uit de Roland D70.

greetz Arnaud

Unic - Soundparts 3.mp3

Yes!

een lekker vrije compozizione met leuke onvoorspelbare harmoniewisselingen en een mooi pallet aan kleurtjes.

Get rid of that shakuhachi ! want dat is misschien wel het enige clichee in het stukje.

geen ritmebox of percusse gebruikt....bravo, dat kom je hier ook niet vaak tegen!

ik denk dat sommige klanklagen af ne toe harder en zachter gemixt moeten worden om het nog net iets meer te laten 'ademen'

:okdan:

excerpts al gehoord, maar je hebt er een mooie reis van gemaakt Arnaud. Ik droom al dat ik mee op die wolk zit. Lekker einde ook!

Origineel geplaatst door VanHeckis
Yes!

een lekker vrije compozizione met leuke onvoorspelbare harmoniewisselingen en een mooi pallet aan kleurtjes.

Get rid of that shakuhachi ! want dat is misschien wel het enige clichee in het stukje.

geen ritmebox of percusse gebruikt....bravo, dat kom je hier ook niet vaak tegen!

ik denk dat sommige klanklagen af ne toe harder en zachter gemixt moeten worden om het nog net iets meer te laten 'ademen'

:okdan:

hee bedankt!:)

Ik zal nog eens kijken naar de mix.
Die shaku, das smaak. maar kan er natuurlijk zo een ander cliche geluidje in stoppen. :dubbel:

:)

Origineel geplaatst door 6 trak
begin was/is mooi... einde is wat saai, dat hakkelende geluid ipv de shaku vind ik minder...
eigenlijk is die extensie dus niet geheel ten gunste geweest...

=( =( =(

Saai/rustig... hmmzzzz Je ken ook nooooit iedereen tevreden houden:D

Ik vond deel2 eigenlijk het slechtst. Ik vond deel 3 wel weer goed, ook al is het een ander karakter dan deel 1.

zo:)

Origineel geplaatst door 6 trak
maar dat vangelis gevoel wat je neerzet is geweldig goed, zou het graag terug hebben te doen gaan gekomen :)

:) Bedankt...

Tja...dit nummer is nu wel fini voor mij:D

Ik ben bezig met een ander "vangelis achtige nova jarre like" track. Zit tussen sound of synths en a new life has started in zeg maar.

Iets anders heb ik niet te bieden:P

btw: sound of synths krijgt een nieuwe jas met mijn super g**le nieuwe asio kaart met snellere pc. En dat klinkt echt wel beter!!!:P

Een buikgriepje heeft ervoor gezorgd dat ik het pas nu kan beluisteren :D .

Vooreerst is het niet zo echt m'n genre ... te weinig melodie. Maar dat neemt niet weg dat er een aantal heel mooie stukken in voorkomen. Ik ben wel tegendraads tegenover de andere :engel: ... ik vind het eerste stuk minder, maar vanaf het moment je met de shaku begint, vind ik het juist mooi worden (ben zelf ook verzot op allerlei fluitgeluiden).

Vanaf 1:15 spring je ook wat omzichtiger om met allerlei geluidseffecten. Ik weet ook wel dat dat een kwestie van smaak is ;) ... maar ja ... ik hou er nu eenmaal minder van. Ik hoor ook dat je een poging hebt gedaan om de noise generator in samenspraak met de subsoc van een CS80 na te maken ;) ... valt niet mee hé :) . In ieder geval krijg ik vanaf 2:00 het gevoel dat Vangelis weer samen met Neuronium zat te jammen. Klinkt een beetje als begeleidingmuziek van een natuurdocumentaire of zo. Mooie sfeeropbouw, gevoelige strings op de achtergrond. Alleen zou ik daar die noisegenerator met LFO minder hard zetten. Komt wat te veel naar voren.

Zoals gezegd hou ik van iets meer structuur in een nummer, maar om dergelijke compositie neer te zetten met nieuwe spullen en dus ook een nieuwe werkwijze ... chapeau :mexico:

Veel plezier met je AsIO :okdan:

:doei:

mmm....
ga ik vanavond thuis even opzetten, in endless repeat, licht uit, kaarsjes erbij, wierookstokje aan, ga dan op de bank liggen zonder kleren en vraag mijn vriendin om die lang beloofde massage te geven.
moet ideaal zijn!

Arnaud, kijk nou eens wat je losmaakt! Voor je het weet wordt je muziek gebruikt voor Red Shoe Dairies :D

Back