JD 800 voor weinig

Hij zal zo wel weg zijn, zoooo scherp, sommige mensen hebben echt geen idee van prijzen, ik bedoel twee voor die prijs moet toch wel lukken.

Leuk, maar ik ben niet zo kapot van Roland-schuifjes.

Tenzij ze op een Juno zitten uiteraard! :D

Maar...

Maar...

Origineel geplaatst door Solid_Snake
1295,- ?!

Voor die prijs wil ik er drie. En das nog niet eens zo moeilijk te vinden ook.

Maar het zijn er toch ook drie? Aan het aantal foto's te zien.

Sja, zelfs met ALLE 8 kaartsets er bij (Synrise, selbst eben verzahlen http://www.synrise.de/docs/pcm/roland.htm):

SO-JD80-01 Standard-Schlagzeug
SO-JD80-02 Dance-Schlagzeug
SO-JD80-03 Rock-Schlagzeug
SO-JD80-04 Streicher
SO-JD80-05 Bläser
SO-JD80-06 Pianos
SO-JD80-07 Gitarren-Samples
SO-JD80-08 Akkordeon

is het nog best wel een beetje pittig hoor :D . Of bent er nog meer indertussen bijkoom. En de lak is er ook aardig afgewreven (is dat bij de nieuwere Rolands ook nog steeds zo ?).

mensen bieden gewoon 300 op m,n moog taurus mk1....over geen verstand van prijzen gesproken...en dan ook nog vragen "heeft ie midi"...hahahaha

Origineel geplaatst door thijs de waal
mensen bieden gewoon 300 op m,n moog taurus mk1....over geen verstand van prijzen gesproken...en dan ook nog vragen "heeft ie midi"...hahahaha

Maar, zeg nou zelf, "Thijs"... Eu 2500 voor een Taurus I. Net zo "overdreven" als Eu 1300 voor een JD800 of Eu 1500 voor een EX5...

Vooral dat KUT zinnetje (vol van arrogantie)

"De kenners weten waar het hier om gaat."

Optieffen mafkees.

"Als een kenner deze voor dit bedrag koop weet hij niet waar het om gaat."

Dat zou erboven moeten staan.

Zozo, er is al 10 x geboden en het bedrag staat nu op 20 euro!
Nog 648 biedingen van dit kaliber en de beste man kan ém verkopen :)

Origineel geplaatst door vinnieq
Sja, zelfs met ALLE 8 kaartsets er bij (Synrise, selbst eben verzahlen http://www.synrise.de/docs/pcm/roland.htm):

SO-JD80-01 Standard-Schlagzeug
SO-JD80-02 Dance-Schlagzeug
SO-JD80-03 Rock-Schlagzeug
SO-JD80-04 Streicher
SO-JD80-05 Bläser
SO-JD80-06 Pianos
SO-JD80-07 Gitarren-Samples
SO-JD80-08 Akkordeon

is het nog best wel een beetje pittig hoor :D . Of bent er nog meer indertussen bijkoom. En de lak is er ook aardig afgewreven (is dat bij de nieuwere Rolands ook nog steeds zo ?).

Ik zag op Ebay dat er voor een losse kaart tot $100 wordt gevraagd dus met alle kaarten erbij is het een koopje :)

Origineel geplaatst door koekebakker
Zozo, er is al 10 x geboden

Hij zal wel erg blij zijn met mijn adv. op het synthforum, misschien krijg ik wel een vergoeding :D

Origineel geplaatst door P-Five
Ik zag op Ebay dat er voor een losse kaart tot $100 wordt gevraagd dus met alle kaarten erbij is het een koopje :)

Voor zover ik weet is de string-card het meest gewild, en terecht als je het mij vraagt. Van sommige andere kaarten vraag je je echt af wat ze bij Roland dachten op dat moment.

Verder vind ik de JD-800 een fijne synthesizer die ik niet gauw weg zal doen. Zo denkt die verkoper op MP er waarschijnlijk ook over want voor E 1.295,- raakt hij hem uiteraard in 10.000 jaar nog niet kwijt :)

Krijg ik een mailtje met hetvolgende!
Zo verkoopt die man zijn supergoedkope JD800 natuurlijk nooit!

Beste bezoeker,

Het bod dat u heeft uitgebracht op een advertentie in groep Synthesizers | Roland en rubriek Muziek en Instrumenten is verwijderd door de adverteerder.

Origineel geplaatst door koekebakker
Krijg ik een mailtje met hetvolgende!
Zo verkoopt die man zijn supergoedkope JD800 natuurlijk nooit!

Ja ik had net 21,50 E geboden, is het bod verwijderd

De echte kenner weet dan wel dat dit geen goede zakenman is :D

Zou hem ni kunne missen maar als die hem krijgt verkocht (voor die prijs) verkoop ik de mijne ook !! :maffia:

10637.jpg
10637.jpg
10637.jpg

Groenten,
Com8

Back