Hey, ik heb sinds kort Atmosphere aangeschaft...helemaal te gekke softsynth!, daar nie van, maar ik gebruik 'm onder ProTools LE (6.2.9) en i.c.m. Altiverb5 plugin in 1 sessie krijg ik niets dan -6086 errors. Bufferunderrun dus, bij spetrasonics zijden ze natuurlijk direct dat dat aan Altiverb lag om dat dat zo'n cpu-vreter is, maar het frappante is dat ik wel gerust een paar Altiverbs kan runnen en niet 1 Altiverbje en een Atmosphere softsynth. Ook als ik in Atmosphere veel voices reserveer voor bijv. een brede strijkerpartij dan krijg ik die error wel eens. En dat terwijl ik dan bijv. alleen een aux met Atmos en een miditrackje heb...
ter info, ik heb een Mac G5 2x2GHz met 1GB ram... iemand anders die toevallig met Protools werk en deze 2 plugs heeft hetzelfde probleem tegengekomen?? ... ligt het waarschijnlijk aan een te kort aan geheugen? of is het protools?...
ter info, ik heb een Mac G5 2x2GHz met 1GB ram... iemand anders die toevallig met Protools werk en deze 2 plugs heeft hetzelfde probleem tegengekomen?? ... ligt het waarschijnlijk aan een te kort aan geheugen? of is het protools?...