Hou je synths stofvrij met .. ->

demian

Ojee
The Original 16" FLY Duster

Je hebt zo van die lopende problemen waar je nooit echt bij stil staat misschien maar waar je toch dagelijks last van kan hebben..

Stof op je synths is zoiets.

Mijn vriendin heeft via een Amerikaanse website 'Dusters' besteld van echte struisvogelveren.

Het is ongelofelijk maar waar, met enkele bewegingen heb je in een keer al het stof van je synth gehaald en ziet ie er weer helemaal top uit. (krassen en vuil daargelaten ofcourse)

Als je een synth een keertje goed schoonmaakt (alle knoppen er af en poetsen maar) kan je met deze duster daarna je synth er blijvend goed uit laten zien.

Nee ik heb geen aandelen, maar ik ben zo blij dat ik ontdekt heb wat ik zojuist ontdekt heb en wat mijn vriendin al jaren geleden had ontdekt dat ik het met jullie wil delen zodat jullie het ook kunnen ontdekken!

Er zijn ook andere dusters te koop, maar die met struisvogelveren moet je hebben.
(wel regelmatig buiten uitkloppen anders verplaats je het stof alleen maar)

De duster is ook nog goed voor in de auto en weet ik het waar je last van stof kan hebben.
(in heel je huis dus :D )

De site waar deze duster te koop is is zowiezo een aanrader voor alle chaoten onder ons en voor hen die hun al dan niet georganiseerd leven naar een hoger niveau willen tillen..

*einde van dit bericht*

http://www.flylady.com/pages/FLYShop_Duster.asp

Attachments

• flyduster.jpg
    flyduster.jpg
    7,1 KB · Bekeken: 125
Laatst gewijzigd:
Werkt op zich prima. Vriend van me had alleen ook zo'n ding en er was blijkbaar een stukje glas in blijven hangen van gebroken glas ofzo. Toen hij zijn monitor ermee schoon wilde maken had hij mooie krassen in de toplaag.

Oppassen geblazen dus!

Nou, dit is maar een tip, maar de struisvogelveren versie moet je hebben en die is in Nederland niet te koop..
Het gaat er nou juist om dat deze versie het geweldig doet en al die andere varianten niet.

Die van Struisvogelveren zijn toch illegaal in Nederland?

Maar er zijn heel wat struisvogelfokkers hier en misschien kun je ze daar kopen voor weinig en zelf in elkaar bouwen.

DIY duster! :D

Ik gebruik altijd Brillendoekjes om vet&stof vrij te houden. Ook voor m'm notebookscherm. :okdan:
Het probleem van zo'n pluim is dat ie op gegeven moment zelf vol met stof zit, en vuil wordt.

Het goeie van deze pluim is dus dat als je hem buiten uitklopt hij weer vrijwel helemaal schoon is, op de een of andere manier trekt het stof aan en houdt stof vast tot je hem uitslaat.

Zonder dollen, maar deze duster is écht perfect, we hebben er al 2 jaar zo eentje, en heb hem net op mijn synths uitgetest en ik was verbaasd over hoe makkelijk dat het ging, en niet half half maar gewoon in 3 á 4 bewegingen heel de synth stofvrij. (van buiten dan)

Meeste dusters hebben de neiging om het stof voor zich uit te duwen maar wel te laten liggen, doekjes hebben weer het nadeel dat je altijd sporen achterlaat, daarom, eens je synth goed is schoon gemaakt (en vetvrij) de duster doet de rest.

(afdekken scheelt natuurlijk ook een boel, maar daar ging het niet over eventjes)

Believe me, deze duster komt van de 'flylady mailing list', 200.000 vrouwen die wereldwijd op zoek zijn naar de meest effieciente methodes om huis te houden en te organizen, hebben deze duster mede verkozen tot duster der dusters..

deze is écht goed. believe me 8)

Vroeger gebruikte ik altijd een make-up kwastje van de Hema... tegenwoordig die nieuwe dingen, volgens mij van Swiffer ofzo... die blauwe, jeweetwel...:)

Plumo!!! :D

's wel wat voor een nieuw produkt: de Roland Plumo!

Plumo 6

... komt alleen vast geen vst versie van! :)

"Maxi Clean"

Het is een groen wonderdoekje die je eerst effe een tikje vochtig moet maken. werkt fantastisch.
Meer heb ik niet te zeggen

Ik was even bang dat dit een stoffige thread zou worden, maar dat valt mee.

Wat doen jullie toch moeilijk... een Swiffer is stukken goedkoper en werkt ook prima. Dan nog een hoes er op (heb er hier 4 liggen, custom gemaakt, was niet duur) en klaar.

Origineel geplaatst door Yoozer
Wat doen jullie toch moeilijk... een Swiffer is stukken goedkoper en werkt ook prima. Dan nog een hoes er op (heb er hier 4 liggen, custom gemaakt, was niet duur) en klaar.

custom maken is moeilijker dan een doekje gebruiken lijikt mij :)

Het nadeel van een doekje is dat je moeilijk tussen de knoppen komt, dat is nou juist het mooie van deze duster, dat je HEEL je synth mee pakt. (vuil natuurlijk daar gelaten)

Met de duster ben je echt in 5 seconden klaar. Met een doekje na 5 minuten pas en dan zie je nog sporen zitten..(of ik doe het niet goed natuurlijk..) :)

Hè, wat een heeeerlijk hoog huisvrouwengehalte heeft deze thread! :D Bij de Euroland (vroegàh de Knakenland) hebben ze kleine plumo'tjes voor weinig geld (gokje: 1 of 2 euro'tjes )
Of misschien kan je veren gaan rapen in de dierentuin Wel opppassen, want struisvogels kunnen verdomd onvriendelijk worden van mensen in hun buurt ;)

Stof op je synth? Dan gebruik je 'm te weinig :D
En wat dan nog...?

Maar euh... ik gebruik een kwastje.
Veel makkelijker opbergen dan zo'n pluisveren struisvogel ding.
Bovendien...

* AxiMaxi gaat stofhoesies bestellen.

Back