Front 242 @ Effenaar

Ik ben er ook bij!

Yes! Front 242. Ik had het al gezien. Ben de vriendenclub aan het mobiliseren. Ik hoop dat ze veel nummers van 20 jaar geleden spelen....
Laatst nog de DVD bekeken, hmmmmzzz, dat was niet bijzonder goed. Doe mij maar de oude Front.

Ik had het laatse acid feest daar meegemaakt van zodiak en was bang dat het na de opening van het nieuwe gebouw erg commercieel zou worden maar gelukkig heb ik me vergist.

Bedankt voor de tip.

Over front 242...tja het blijven mijn helden maar de laatse cd (pulse) moet ik nog steeds aan wennen.
Toch ga ik er heen.

Hoi

Ik heb FRONT 242 ooit in Vredenburg, Utrecht gezien. Dat was erg gaaf.

De Live dvd die net uit is is wel oke, het klinkt wel erg vet maar doe mij ook maar het oude werk.
Dat heeft toch iets meer...:)

De akoestiek in de grote zaal is gewoon k*t met peren. Voor een nieuw gebouw dan.. Reflecties van hier tot Tokio.
Gezellig was het wel!

Ik heb FRONT 242 ooit in Vredenburg, Utrecht gezien. Dat was erg gaaf.

Ik ook. Weet niet meer wanneer, dat zou ik even moeten checken. Maar het concert waar ik was, was uitermate slecht. Veel te veel galm zodat er van het geluid van Front echt niks meer overbleef.

Hi,

Ik heb ze vorig jaar Live gezien in Lokeren België
- Ik vond het geluid en de nr's niet echt bijster
- Wat echt verschrikkelijk was, is dat de Frontman (ben zen naam weer even vergeten)
heel het publiek begon uit te maken omdat er 1 slimmerik wat water op het podium gooide
Echt zielig. Begon te verkondigen dat wij als publiek dankbaar mochten zijn dat ze voor ons wouden spelen :confused:
- Verder leek het wel of ze Hous versies van hun eigen nr.'s hadden gemaakt

Origineel geplaatst door nIQ
Hi,

Ik heb ze vorig jaar Live gezien in Lokeren België
- Ik vond het geluid en de nr's niet echt bijster
- Wat echt verschrikkelijk was, is dat de Frontman (ben zen naam weer even vergeten)
heel het publiek begon uit te maken omdat er 1 slimmerik wat water op het podium gooide
Echt zielig. Begon te verkondigen dat wij als publiek dankbaar mochten zijn dat ze voor ons wouden spelen :confused:
- Verder leek het wel of ze Hous versies van hun eigen nr.'s hadden gemaakt

MMMMMMM dat is wel erg triest ja maar ik zou ook wel gek worden als ze water richting mijn spullen gingen gooien.
Dat we blij moeten zijn om hun te kunnen zien weet ik niet zo.
Ik vind techno leuk en daarom vond ik die aangepaste versies wel grappig (live) maar op CD vind ik het al minder.
Het oude geluid en de emotionele waarde is ver weg met remixen ook al doen ze het zelf.

Gisteren waren we telaat binnen in de Effenaar. Van af 24.00 uur 1 eruit = 1 erin stond er.
Ik stond als zesde in de rij voor 24.00 uur en was om 00.40 pas binnen denk ik.
Nog net Punish your machine gezien en Ik miste ook de Zanger van Front 242.
Alleen Richard 23 stond te gillen.
Het klonk wel leuk maar 4 min is wel erg kort. Jammer had ik maar kaartjes moeten kopen van te voren.

Wat erna kwam was leuk omdat het geluid erg hard stond maar teveel piano House/Techno naar mijn smaak.

Het was inderdaad gezellig en ze hadden flesjes Domolsch.

Back