Schaamteloze zelfpromotie!

binaural

Ouwe rot
Hey!

Ik voel me als een aap met zeven l*llen... 8)

M'n release op SCSI-AV is uit!!!!:dubbel: De eigenaar van het label was me dat vergeten te zeggen, maar dat maakt de verrassing des te groter...

Eindelijk weer 's, sinds heel wat jaartjes. De reviews zijn ook niet onaardig trouwens.

Op deze site staan wat snippets...

Jippiedepippiieeeeeeee.....

Dank voor je aandacht, ik ga de rosé uit de koelkast halen...:doei:

Jasper

gefeliciteerd man.:mega:

Gefeliciteerd!

De muziek klinkt erg lekker vind ik.

Waarom heeft 't zo lang geduurd na je release op Djax sinds er weer wat van je uitkwam?

Gefiliciteerd.....lekker hoor

Hey!

Dank voor de toffe reacties zeg! Leuk!!
Het heeft inderdaad flink geduurd sinds de release op DJAX. Op één of andere manier durfden labels het net niet aan ofzo. Het is zeker 5 keer gebeurd dat ik een conceptcontract had liggen, maar het toch werd afgeblazen. Best wel frustrerend eigenlijk. Maar, geduld pays off, want dit is wel echt een tof label, al zeg ik 't zelf...;)

Nogmaals dank!

Jasper

Hee Jasper, ouwe dutch breaker (toch), volgens mij heb ik nog wat hele oude mp3tjes van jou ergens op m'n schijf.

Je mag je site wel eens updaten:

Last update: 19-01-1999

Origineel geplaatst door sander
Hee Jasper, ouwe dutch breaker (toch), volgens mij heb ik nog wat hele oude mp3tjes van jou ergens op m'n schijf.

Je mag je site wel eens updaten:

Last update: 19-01-1999

Hey Sander! Alles ok? Idd, ik had gisteren nog m'n dutchbreakz t-shirt aan...:) Tja, die site. Zal er weer 's wat aan proberen te doen.

Ciao,

Jasper

Klinkt goed Jasper! Dutch Breakz massive! Van jou had ik ooit nog die MKS-50 gekocht. :)

eej jasper man... lang niet meer gezien..
Gefeliciteerd met je release !! : )
Binnenkort weer s een keer meeten man..
see ya !!

Back