Hoe klinkt die vintage synth?

Als ik me niet vergis, is dit al eens ergens vermeld op synthforum, maar ik kan het niet direct vinden. ;)

Maar echt heel erg gaaf al die mp3tjes. :okdan:

Wha! Gaaf dit.

Ik heb ff een stukje van die Oberheim Matrix 6 demo geluisterd. Heftige gitaren zijn daarin te horen man. Echt kicken.

Damn... nu nog meer heftige sounds.. kippenvel.

Die Neuron vind ik behoorlijk goed eigenlijk. Die VST is misschien nog eens zo gek niet.

Jammer dat die Buchla 200 het niet doet.

Heel goeie thread !!!! :biertje: :biertje:

En ik sta er ook ergens tussen... *D

Ja, viel me trouwens op dat de Yamaha CS-50/60/80 niet vertegenwoordigd waren?
(niet gezien in de startpost, in ieder geval)...

Maar een klein vogeltje vertelt me dat THM nu een CS-50 heeft, en dat dit helemaal goed gaat komen? ;)

Eh - heb nochtans geen vogeltje gestuurd :okdan: - maar goed 'k ga *misschien* binnenkort een uitgebreide review van de CS-50 op FP zetten zoals ik deed voor de Elka Synthex. Maar ik ben nog volop aan 't experimenteren ermee ('k heb 'em namelijk nog niet zo lang in handen) - enige besluit voorlopig is dat ie toch wel leuke sounds kan maken - ik begrijp echt niet waarom ie eigenlijk minder populair is !? - maar anderzijds haalt ie toch de absolute power van zijn CS-80 grote broer niet... Maar desalniettemin een aanrader voor de prijs die ik betaald heb - 500 EUR in (zonder te overdrijven) nieuwstaat !!! Toch niet slecht voor een 30-jaar oude synth. Zelfs de verchroomde poten toonden geen enkel spatje of vlekje wanwege ouderdom of zo. :)

Origineel geplaatst door THM
Maar desalniettemin een aanrader voor de prijs die ik betaald heb - 500 EUR in (zonder te overdrijven) nieuwstaat !!! Toch niet slecht voor een 30-jaar oude synth. Zelfs de verchroomde poten toonden geen enkel spatje of vlekje wanwege ouderdom of zo. :)

Willen wij dit weten? :frons:

Origineel geplaatst door De Toverkoning
Willen wij dit weten? :frons:
Misschien wel. Misschien niet. :gaap:

Ah.. goed initiatief zeg.. eindelijk een centrale plek voor alle demo's.. hoe ik niet meer eindeloos te zoeken :)
Wel weer veel dooie links trouwens.. jammer

Back