gratis SH-101 clone

Hmmm waarom is bij mij die ZIP/RAR Beschadigd ? Kun de DLL opnieuw inpakken misschien ?

Bij vele gebruikers werkt de plug helaas niet. Bij sommige weer wel. De plug lijkt niet te werken onder XP.

Origineel geplaatst door MOON
Bij vele gebruikers werkt de plug helaas niet. Bij sommige weer wel. De plug lijkt niet te werken onder XP.

ik draai gewoon XP sp2, en het ding werkt gewoon goed, en ook geen melding van mijn scanner

Jip jip jip...

Voor mij ook please! :)

Hoezo kun je em niet ophalen dan? Bij mij doet de link het nog wel?

Origineel geplaatst door MOON
Lang leve die virtuele synthjes! :halleluja Blijkbaar zijn ze de ergonomie & degelijkheid vergeten te emuleren :D

Het dll bestand is niet meer beschikbaar, waarschijnlijk omdat de maker wil voorkomen met Roland in conflict te komen. Dat las ik dan weer op kvraudio.

De link verwijst nog naar een textfile (zipped) met daarin de tekst dat je er maar eerder bij had moeten zijn :).

Op kvraudio las ik ook dat het een synthedit maaksel is en dan vraag ik me direct af waarom de plug dan zo kieskeurig is op verschillende systemen. Is dat synthedit gerelateerd? Of probeert iedereen die textfile als vsti in te laden :D

Maar goed. Is er iemand zo vriendelijk om dat ding te uppen (herhaling)? Ik ben ondertussen ook wel benieuwd :)

Origineel geplaatst door Hallucinator
Olaf kan hem misschien wel even uppen:)

nee, sorry, als de maker dat niet meer doet vanwege allerlei (eventuele) problemen dan respecteer ik dat

Origineel geplaatst door olafmol
nee, sorry, als de maker dat niet meer doet vanwege allerlei (eventuele) problemen dan respecteer ik dat

Neem aan dat je hem dan gewist hebt van je eigen harde schijf?

Origineel geplaatst door olafmol

De maker heeft hem mij persoonlijk gestuurd.
Met daarin deze tekst:
Saw your request for the SH101.dll at kvraudio.com/forum. So I have attached it.

By the way I had to take this file down from my website, so as not to
annoy Roland - you'll see why once you fire it up!

Wellicht handig om de maker te vragen om de DLL file?

Jep. Ik heb m ook gekregen door gewoon even te vragen :).

Origineel geplaatst door Vl1
Neem aan dat je hem dan gewist hebt van je eigen harde schijf?

wijsneus :Z

zullen we hier een hard vs soft van maken? en dat t dan helemaal nergens op slaat die 'clones' en zo?

lijkt me weer eens lache :walker:

Back