Havelock
I Love Synthesizer Sound!
Hallo forum leden en niet leden ik heb paar maten die ook muziek maken net als jullie
wat toevallig 
En ze hebben allebij een Boss SE-70 maar in enen zit meer ruis in dan andere Boss SE-70 waar kan dat aan liggen ?
En natuurlijk kan ik die met meer ruis overnemem je snap het al he wat mijn vraag gaat worden he
Nu wil ik graag weten hoe ik die ruis er uit kan halen.
Er is ooit iemand in de winkel zij tegen mij dat er veel stof in zit waar jacks in kan pluggen.
Als blijkt dat zo is, is dat zo gedaan.
Maar ik kan hem pas volgende week pas op halen en stof weg halen als blijkt dat dat het probleem is.
Nu wil graag weten of het met nog meer dingen te maken kan hebben of ik ben verkeert in gelicht
Wie kan mij vertellen wat het ruis probleem is.
Ruis in mijn nummer nee dank je !!!
B.V.D
GR.Havelock
wat toevallig 
En ze hebben allebij een Boss SE-70 maar in enen zit meer ruis in dan andere Boss SE-70 waar kan dat aan liggen ?
En natuurlijk kan ik die met meer ruis overnemem je snap het al he wat mijn vraag gaat worden he
Nu wil ik graag weten hoe ik die ruis er uit kan halen.
Er is ooit iemand in de winkel zij tegen mij dat er veel stof in zit waar jacks in kan pluggen.
Als blijkt dat zo is, is dat zo gedaan.
Maar ik kan hem pas volgende week pas op halen en stof weg halen als blijkt dat dat het probleem is.
Nu wil graag weten of het met nog meer dingen te maken kan hebben of ik ben verkeert in gelicht
Wie kan mij vertellen wat het ruis probleem is.
Ruis in mijn nummer nee dank je !!!

B.V.D
GR.Havelock