Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heb ik 30 jaar geleden al gedaan hoor, danwel enkel met RSS 100M. (zie/beluister mp3 op m'n website).het getetter van een olifant bijv. zou dat ook (goed) lukken? ...
. 
Zoals vermeld zie m'n website, meer bepaald onder de tab 'Boek en software" daar staat de mp3 'Jungle Sounds'.Dat getrompetter...
Heb je een audiofragment ervan Audiocollage? Leuk om te horen![]()
Dan toch wat meer.het getetter van een olifant bijv. zou dat ook (goed) lukken? ...of de ambience van een drukke stad ofzo...
wellicht een leuke opdracht/uitdaging voor het patch volck![]()
Niet zo raar want ik stond ook op dat punt. Wat een leuke draad kan zijn(ik geef geen patches meer weg...).
da's wel heel abstract
moet het een vogel in een kooitje voorstellen trouwens?Dank U Roland.Erg leuk Audiocollage, die junglesounds!![]()
Ik vrees dat jou technisch kunnen al teveel mensen afschrikt om nog mee te dingen (naar wat dan ook)....Ben wel benieuwd hoeveel man/vrouw deze draad volgen en waarom men niet
meer pch's post. Het wordt anders zo'n 1 way street.
ik denk dat 'ie voornamelijk dusdanig veel post dat het lijkt alsof de rest nooit iets van zich laat horen... maar het is idd wel eens anders geweest...Ik vrees dat jou technisch kunnen al teveel mensen afschrikt om nog mee te dingen (naar wat dan ook).
Reverb is voor mij zowat het enige dat ik gebruik om een klank af te werken, al de rest vermijd ik zoveel mogelijk (EQ, Distortion, enzomeer).... ik zelf ben niet zo'n fan van alles maar door de distortion te gooien of de eeuwige reverb om een geluid groter/breder/dieper te laten klinken...
.

), pianosound, harppluk, drone, andere sequencer etc.thanks, maar had ze daar sir Dennis niet voor destijds?P.s. die Rubber_Dick is geweldig leuk (past ook prima bij je logo vind ik.
dat idee had ik al een beetje eerlijk gezegdOverigens gaat het niet om 'top of the bill' pch's.
en is ook erg begrijpelijk...Hier de (basis) patch voor EG Controlled Step Sequencer (bvb. voor een roffel)....Maar dus ook pch's met een vraag die hier gepost kunnen worden. Gewoon lekker breed en een leuke discussie hierover. Van hoe maak ik een drumroll(die gaat Audiocollage nu doen), pianosound, harppluk, drone, andere sequencer etc.
)Ooops... ja zou je kunnen zien welke ?helaas, er zit een module in die geen onderdeel is van de demo...