audiocollage
Ouwe rot
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dazzum idd, thanks!6 Track, ik klik 2x op het kabeltje wat weg moet en 'trek het los'.
tsja, met kabels zie je door de modules het bos niet meer en zonder is het ook niet begrijpelijk omdat men niet kan zien hoe en wat met elkaar verbonden is...Hier een meer drone versie met kabels voor 6 track:
. En niet altijd zijn de pics onzinnig.ik heb hem net gehoord, is wel weer meer van hetzelfde qua bleeps, sweeps en een reverb sausje... niet helemaal mijn smaak maar enfinnet een nieuwe Synthi A2 pch geupload boven.

in geval van een vrij simpele synth niet idd maar men kan net zo goed direct de patch openen...En niet altijd zijn de pics onzinnig.
kan maar of je dan meteen ziet hoe 'ie klinkt valt sterk te betwijfelen en de patch is binnen no time toch in te laden...Doe mij maar screenshots, de menukaart van de patch zeg maar.

Of... rechtsklik en in menuutje 'Delete Connection'....
en nog ff een vraagje want het is lang geleden; hoe delete je een cord ook alweer op een makkelijke manier (dus met een key shortcut)?
Ik dacht effe geduld die man is naar Zweden... blijk je hier nog wat rond te dolen op zoek naar een koe...
Maar dus ook pch's met een vraag die hier gepost kunnen worden. Gewoon lekker breed en een leuke discussie hierover. Van hoe maak ik een drumroll(die gaat Audiocollage nu doen), pianosound, harppluk, drone, andere sequencer etc.

Daar kijk je niet overheen.Even een vraagje aan de experts hier..
Ik kon in de G1 editor netjes opgeven dat ik per module kon zien hoeveel dsp cycles ze innamen, ideaal voor het optimizen van je patch.
Maar in de G2 editor kan ik deze optie niet meer vinden, en ook in de manual kan ik er niets over vinden.
Kijk ik er over heen of?....
Alvast bedankt.![]()
die ga ik eens ff melken, vanaf 2 sec klinkt 'ie echt goedDoor tijdgebrek alleen deze koe patch voor 6-trackF2 key.

Zo is dat Roland, ik was echter kwaad (in m'n laatste reaktie) omwille van onbeantwoordde mails bij die poging tot bestelling van je 'SoundLab'. Dat laat ik nu maar rusten...Idee voor pauken roll. Aan de klank moet nog gewerkt worden maar hier een idee.
Overigens, "vragen welkom", betekend wel alleen wannneer, een ander of ikzelf, daar tijd voor heeft om op te antwoorden. De vraag loopt niet weg, het antwoord ook niet...