Lelijkste synth hard/software

Re: deze mag natuurlijk niet ontbreken:

Re: deze mag natuurlijk niet ontbreken:

Origineel geplaatst door bliepbliep
stu8082.JPG

Whahah wat 'n mod! :D

Hmm.. die Prophet 2000 kleurt mooi met je magenta/cyaan/zwart/wit-CGA-beeldscherm :P Wat overigens géén compliment is!

Verder komen er een heel aantal apparaten voorbij die ik best wel wat vind hebben eigenlijk qua uiterlijk. Bv. de JD-800, EG-101 (net als de JX-305) en Andromeda.

De Alesis Fusion heb ik ook erg weinig mee.. Het heeft wat weg van een autodashboard, met dan aan de linkerkant zo'n ventilatierooster dat je naar het raam of naar de bestuurder kan draaien...

Dan wil ik zelf de MicroKorg wel nomineren trouwens:

lrg_microKORG.jpg

Als je dan een 'vintage'-achtig design wilt, zorg er dan in ieder geval voor dat je dat een beetje fatsoenlijk doet. Daarbij kunnen de minitoetsjes en mini-modwheels mijn goedkeuring ook niet echt wegdragen. Gelukkig zijn er waarschijnlijk ook mensen die daar precies tegenovergesteld over denken, en die moeten er ook zijn!

vind de micro er nog wel leuk uitzien, vraag me alleen sterk af waarom de patches worden ingedeeld volgens genre (en dan nog met trance als eerste), ik dacht dat dat bij wet verboden was tenzij het om keyboards en grooveboxen gaat

raag me alleen sterk af waarom de patches worden ingedeeld volgens genre (en dan nog met trance als eerste),

dollars.jpg

De meeste lui die een microkorg kopen (ik denk wel meer dan 90%) speelt alleen met de presets...ow kicke TRANCE jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...en hopsakee verkocht

Origineel geplaatst door Patat Met
Hoe kleurenblind moet je zijn om dit te ontwerpen.
soundofmusic-prophet2000_panel.jpg

prophet2k-c.jpg

De kleuren in het echt zijn nog erger.

Wat een onzin, dat ding is damn funky, die kleuren zijn sexy, prophet 2000 is a work of art.

Origineel geplaatst door bliepertronic
bah!! bah!! bah!!

roland_d50_mainn.jpg

:( Niet zo he over m'n eerste synth!!

Dan mag deze zeker niet ontbreken

Attachments

• conads20001.jpg
    conads20001.jpg
    46,1 KB · Bekeken: 99
Owww...

Maar staat waarschijnlijk tochwel gaaf in je studio, zo'n bakbeest :eureka:

Origineel geplaatst door bliepertronic
bah!! bah!! bah!!

roland_d50_mainn.jpg

Vreemd vind dit juist een hee mooie synth

Origineel geplaatst door Daftmax
Dan mag deze zeker niet ontbreken

Was dat niet dat ding uit "Buck Rogers"?

;)

Origineel geplaatst door mono-poly
wiard.jpg

De mooiste :)

Mwoa ben er niet kapot van, wel erg veel losse draadjes8)

Back