opzoek naar: gebruikers emu x-board 25/49

therealshonuff

Ingeburgerd
Hallo,

zijn er mensen in het bezit van de emu x-board 25/49? Ik zit erover te denken de 49 te kopen maar wil eerst de ervaringen van anderen horen. Werkt het allemaal goed? Kan je de expansions draaien op de proteus x le?(zoals de virtuoso of mo phat) Of hem updaten naar de volledige versie zonder dat je die 0404 pci kaart nog hebt. Ik werk met Creamware en weet ook niet of dit gaat conflicteren qua drivers.

Alvast bedankt voor de replies.

hier een gebruiker vand emu x board 25.
hoeveel waarde hecht je aan eeen pianoklavier?
weinig? koop dan iets anders (behringer bcr 2000of zo)
als je wel graag een pianoclavier wil koop dan idd de grotere versie want deze heeft te weinig octaven om lekker in te spelen, inspelen met live lukt me trouwens niet , ik kan ze wel toewijzen maar dan is het geen klavier meer maar zijn het gewoon drukknoppen, heeft iemand hier een oplossing voor?

verder vind ik het een fijn apparaat ik gebruik zelf de draaiknoppen naar tevredenheid

Re: opzoek naar: gebruikers emu x-board 25/49

Origineel geplaatst door therealshonuff
Hallo,

zijn er mensen in het bezit van de emu x-board 25/49? Ik zit erover te denken de 49 te kopen maar wil eerst de ervaringen van anderen horen. Werkt het allemaal goed? Kan je de expansions draaien op de proteus x le?(zoals de virtuoso of mo phat) Of hem updaten naar de volledige versie zonder dat je die 0404 pci kaart nog hebt. Ik werk met Creamware en weet ook niet of dit gaat conflicteren qua drivers.

Alvast bedankt voor de replies.
ik heb ondertussen al een tijdje een xboard
proteus x le weet ik weinig van, heb namelijk emulator x
maar ik denk dat ie mp wel kan afspelen, wat die werd er een tijdje bij meegeleverd

emu is emu, je hebt geen 0404 nodig

ik mag hopen dat je geen driver gelul krijgt, zou eigenlijk nieteens kunnen denk ik

Back